[verwijderd]
Toch6 hahahaha
Toch6 hahahaha
[verwijderd] ja precies dat
Toch6 maar de naam van jouw man begint niet met een B...
Die van mijn vriend wel, dus bij ons zou het wel zo simpel kunnen zijn. Je hebt gewoon de verkeerde man
[verwijderd] maken we er gewoon Bim van
Toch6 maar dan gaat hij straks nog denken dat je vreemd gaat met ene Bim en in plaats van het gewoon te vragen gaat hij zijn verdriet weg drinken in de kroeg en voor je het weet heeft hij heel jullie spaarrekening geplunderd omdat hij verslaafd is geraakt..
[verwijderd] hm ja. Ik vind het toch maar ingewikkeld
Toch6 misschien dat midgetgolf beter bij jullie past?
[verwijderd] gewoon eten in een restaurant of een eind lopen
Ik vind heel veel andere kinderen echt heel erg vervelend...
June je bent niet de enige! Ik vind het ook helemaal niks, behalve ons oppaskindje en haar broertje die hier op woensdag een uurtje zijn. Mijn zoon leert sociaal erg veel van haar.
Laatst was zijn βbesteβ vriendje hier. Toen hij weg was vroeg ik of hij het wel leuk vond het antwoord was nee. Ik vond het zelf een verschrikking.
Zonnebloem ja de kinderen van mβn beste vriendin vind ik prima die kan ik wel gewoon hebben
Nescio ik ook niet. Gelukkig durfde het vriendje van dochter niet bij ons te spelen .
Andere vriendje zit Γ³ok op de BSO dus hoeft ze ook niet me te spelen . Als ze met hem wil spreken krijg ik dr keer extra aan vor de bso
Ik heb H. vandaag een dagje thuis gehouden. Hij klaagde vanmorgen over hoofdpijn, oorpijn, buikpijn. Volgens mij valt het wel mee(hij is actief genoeg), maar ik vind het wel goed vandaag. Het zijn van die drukke dagen voor ze.