Soms vind ik mezelf zo vervelend. Heel vaak als ik een serie kijk kan ik er absoluut niet tegen als een personage de schuld krijgt (in dit geval word hij verdacht van terrorisme) terwijl hij daar helemaal niks mee te maken heeft. En dan kan ik niet verder kijken omdat ik mij daar zo aan erger dat iemand beschuldigd word van iets wat hij/zij niet gedaan heeft. πŸ€£πŸ™ˆIk heb dus ook al een aantal series hierdoor niet afgekeken. 🀐

Zonnebloem πŸ˜†

Ik vind het stom dat mn serie 100 afleveringen heeft (volgens Wikipedia). Maar ik wil toch verder kijken want ik wil weten hoe het afloopt πŸ™„ maar ik dacht een lekkere korte serie te hebben gepakt πŸ˜…

En nog een biecht... die serie is Jane the virgin. En nu kruip ik onder mn steenπŸ™ˆ

• [verwijderd]

Zonnebloem ik heb dat met series waarin mensen gewoon niet eerlijk kunnen communiceren met elkaar en uitspreken hoe ze zich voelen, dat is ook zo'n leuke aversie om te hebben.. Half Hollywood is daaromheen gebouwd πŸ˜…

Ik kijk sowieso bijna geen series. Alleen Oogappels omdat dat o.a. in onze wijk opgenomen wordt. En dan moet ik ook altijd per aflevering minstens een week van bijkomen. Ik vind het vaak zo zielig allemaal, pfff.

Vulpen wel echt super goed serie!

En ik kijk heel veel series 🀣 en ik heb nooit last van wat @[verwijderd] en @Zonnebloem omschrijven. Als het algehele verhaal me aanspreekt kijk ik het gewoon.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Hopsatee wel echt super goed serie!

Ja heel leuk! Ik houd in theorie ook wel van series hoor. Maar het is gewoon veel confronterender dan een boek, ik leef me altijd zo in πŸ˜… Juist bij goede natuurlijk ook, want als iets heel slecht gespeeld is of een ongeloofwaardig verhaal is, is dat natuurlijk minder. Maar daar heb ik dan weer geen zin in, om een slechte serie te kijken.

Zonnebloem dan moet je juist doorkijken want dat wordt het vaak rechtgezet en komt er gerechtigheid, karma, happy ending, dat soort dingen.

Zonnebloem

Toch6

[verwijderd]
              Ik heb dat met series waar het op een gegeven moment intrige na intrige is. Ik houd erg van crimi's maar word er doodmoe van dat elke hoofdpersoon minimaal 3 keer ontvoerd moet zijn door hun 36ste stalker. Daarom kijk ik meestal nooit een serie uit, meestal is het na 3-4 seizoenen teveel gezeik eromheen.

• [verwijderd]

LilyMilie echt! Je ziet al van mijlenver aankomen dat ze gaan scheiden want persoon A vind dat persoon B hem/haar te weinig aandacht geeft dus uiteindelijk gaat die maar gewoon vreemd en hij heeft geen andere keuze en in 6 seizoenen lang komt het nergens in hem op om gewoon even te zeggen, hey B, ik mis je, zullen we gaan picknicken en even wat tijd met elkaar door brengen ofzo??? 🧐

• [verwijderd]

Femkes haha Dynasty 🀣

Haha maar als de personen en situaties niet complex zijn dan heb je vrij korte series.

Uiteraard wordt het soms teveel uitgemolken en had seizoen 3 tm 18 niet hoeven te bestaan.

LilyMilie dat lukt mij dus echt niet. Ik zit nu de serie het gouden uur te kijken. En ik kijk echt vol afschuw. Onrechtvaardigheid zit bij mij blijkbaar heel diep. 🀐🀣