De biechtstoel π
Trees Kaboutertjes!
June
Softbasegaming
Mijn man denkt straks nog dat ik verkeerde paddenstoelen heb gegeten
Trees de pieten zijn geweest! Vandaag is het inpakdag! Kijk maar naar het Sinterklaasjournaal van gisteren! Harder bewijs kan je niet hebben
[verwijderd]
Ik ben zo'n vreselijke jankebal tegenwoordig. Het lijkt wel alsof mijn gevoel de laatste tijd enorm aan de oppervlakte zit.
Het voelt niet als iets slechts, maar ik ben het niet gewend.
De verwarming op 21,5 zetten voelt best illegaal inmiddels maar ik kreeg de kamer niet warm, wind staat er verkeerd op + thermostaat in de keuken. Nu even doorstoken dat het opwarmt in de kamer en dan weer zachter
(Gelukkig nog lopend contract met normale prijzen)
Ik heb net een uur alleen in de woonkamer staan dansen.
Snoeki Het team heeft een wat bijzondere constructie. Je hebt een scrum master, product owner en functioneel beheerder en daarnaast per faculteit een adviseur. Die adviseurs waren niet betrokken bij de sollicitatieprocedure en de scrum master had blijkbaar alleen 'functioneel beheer' als agendapunt opgeschreven.
- Bijgewerkt
Ik heb een hekel aan kerstbomen, andere soorten kerstversiering, kerstliedjes en aan kerst zelf. Lekker eten is wel leuk, maar dan zonder dat gedoe van kerst erom heen. Ik ben het tijdstip van het optuigen van onze kerstboom aan het saboteren, maar ik moet er denk ik binnenkort aan gaan geloven. Mijn gezin vindt het wel leuk. Inclusief het gruwelijke kerstrepertoire van Sky radio. Rare mensen
Mijn voorstel is gewoon twee keer Sinterklaas vieren ipv stomme kerst .
(Ik ren alvast voor de woedende menigte met hooivorken nav mijn zeer impopulaire mening)
LilyMilie ik hou wel van cadeautjes. Dat is mijn materialistische kant .
Tantetil begrijp ik. Mocht je erover willen praten, ik ken nog wel een therapeut. Neem je tijd .
Dat hele zoetsappige idee van kerst van elkaar zo lief vinden, dankbaar zijn, het moet leuk en gezellig zijn, dat hele commerciΓ«le perfecte plaatje etc. staat mij altijd zo tegen. Ik krijg er vooral heel veel recalcitrante en opstandige gevoelens van .
Geef mij mij maar Sinterklaas. Lekker ongecompliceerd pepernoten eten, cadeautjes uitpakken icm een of andere lulverhaal van een kerel met een baard op boot. Dat past beter bij mij denk ik .