De biechtstoel π
Mijn schoonmoeder komt mijn zoon 1x in de week ophalen vanuit huis, komt met busje thuis, en neemt hem dan mee naar haar huis. Elke week ruimt ze wel iets op. Of de tafel, rondslingerende kleren maar meestal de afwas. Nu heb ik alles opgeruimd en schoon gemaakt zodat ze morgen ziet dat ik ook mijn huishouden kan bijhouden
Op het werk speelt een issue waar ik al jaren mee bezig ben en nooit de urgentie om werd gezien. Het was echt trekken aan een dood paard. Door een naaistreek van een andere afdeling is er opeens wel urgentie en dat steekt ontzettend. Maar vandaag zijn er cijfers naar buiten gekomen hoe groot het probleem echt is en het doet me asociaal veel goed om zwart op wit te zien dat mijn afdelingen het beste scoren. Echt heel veel het beste.
Ik heb m'n hele huis doorzocht naar het doosje met m'n armbanden (want ik heb een gala op m'n werk morgen) en natuurlijk lag het op de plek waar ik als eerst gezocht had maar niet goed genoeg.
Ik ga morgen ook m'n nieuwe team ontmoeten. Met allemaal mensen die niet naar het gala gaan. Dat gaat zo vreemd zijn
[verwijderd] stiekem is het zeker fijn
- Bijgewerkt
[verwijderd] goed bezig!
Ondanks dat ik van man niks mocht doen vandaag, net alle Sinterklaascadeaus ingepakt. Anders ga ik nog dood van verveling en vandaag het enige moment dat er geen nieuwsgierige oogjes aanwezig zijn.
Ik weet alleen nog niet welke smoes ik nu het beste kan gebruiken richting man. Ik zat te denken aan het volgende: Ik lag op de bank te rusten en de cadeautjes pakten zichzelf zomaar in. Echt heel wonderlijk .
Trees Kaboutertjes!
June
Softbasegaming
Mijn man denkt straks nog dat ik verkeerde paddenstoelen heb gegeten
Trees de pieten zijn geweest! Vandaag is het inpakdag! Kijk maar naar het Sinterklaasjournaal van gisteren! Harder bewijs kan je niet hebben
[verwijderd]
Ik ben zo'n vreselijke jankebal tegenwoordig. Het lijkt wel alsof mijn gevoel de laatste tijd enorm aan de oppervlakte zit.
Het voelt niet als iets slechts, maar ik ben het niet gewend.
De verwarming op 21,5 zetten voelt best illegaal inmiddels maar ik kreeg de kamer niet warm, wind staat er verkeerd op + thermostaat in de keuken. Nu even doorstoken dat het opwarmt in de kamer en dan weer zachter
(Gelukkig nog lopend contract met normale prijzen)
Ik heb net een uur alleen in de woonkamer staan dansen.