De biechtstoel ๐
LilyMilie Haha ik ben ook meestal koopjesjager - goede eigenschap Ik had alleen nu geen voorjaarskleding meer. Ik heb of jurkjes en shirtjes maar dat is nog veel te koud of ik heb nog (trui)jurken met laarzen en mailloits - kan overigens nu nog prima hier in NL
Zo irritant vind ik in NL altijd dat overgangs weer waar ik nooit juiste kleding voor heb te warm- te koud. Dus nu ook maar 2 mooie blazers gehaald
[verwijderd]
Ik kwam er tot mijn schrik achter dat ik niet eens een regenboogvlag/progressvlag heb.
Had hem vandaag willen ophangen, maar helaas. Gelijk รฉรฉn besteld.
[verwijderd]
[verwijderd] ik heb er 2, maar ben even kwijt waarom hij vandaag buiten moet.. vanwege het geweld de afgelopen week of is er een speciale dag?
[verwijderd]
[verwijderd]
Vanwege het geweld inderdaad. Er wordt opgeroepen om hem vandaag buiten te hangen. Ik heb een progress vlag gekocht. In ieder geval op tijd voor pride maand.
[verwijderd]
[verwijderd] dan ga ik dat ook doen, bedankt voor de tip!
[verwijderd]
[verwijderd]
Ik zie nu pas dat het om eergisteren ging.
[verwijderd]
[verwijderd] ik dacht al zoiets! Maar ik dacht jij weet iets wat ik niet weet
Nouja, zaterdag waren we niet thuis, dus dan maar even inhalen. Kan nooit genoeg support hebben!
On the subject, ik wil deze hebben. Jij enig idee waar die te vinden is?
[verwijderd]
[verwijderd]
Nope geen idee, wat een leuke.
De komende twee weken is het schoolvakantie.
Biecht: ik haat schoolvakanties.
Normaal gesproken haat ik ze al, maar op dit moment zitten alle 3 de kinderen ook nog eens in intense fases. Met zijn 2en is het al loodzwaar, maar in mijn eentje gewoon niet te doen.
Ik haat het om in deze situatie te zitten, ik haat het om dat te moeten toegeven, ik haat het dat het me niet lukt. (Het zou niemand lukken hoor, maar omdat het mijn kinderen zijn, mijn verantwoordelijkheid, ik ben hun moeder en ik wil het echt echt echt echt kunnen doen maar het kan gewoon niet. en ik haat het. De machteloosheid.)
Vanmiddag spoedoverleg gehad met man. Hij gaat zoveel mogelijk schuiven met uren zodat hij zoveel mogelijk thuis kan zijn. En nja.. we moeten het ermee doen maar het is niet genoeg.
Ik haat vakanties.
(Ik ben niet op zoek naar praktische tips, hoe goed en lief bedoelt ook <3 Geloof me dat we alles al hebben bedacht en geprobeerd. Het is wat het is, wat moet dat moet.
Waarom ik het deel is omdat ik aan het oefenen met het erkennen en delen van mijn gevoelens en emoties. Dus.. bijdeze: ik voel veel frustratie en ook verdriet )
LilyMilie dikke knuffel en sterkte! Ik zie voor het eerst ook op tegen de 2 weken mei vakantie vanaf komend weekend. En onthoud, ook deze vakantie gaat voorbij. Stap voor stap en dag voor dag. En kom maar lekker hier klagen!
Honkeytonk oh jij ook! En jij bent ook nog eens hoogzwanger!
Dag per dag inderdaad..
LilyMilie Sterkte! En jij ook @Honkeytonk!
Wij gaan een midweek weg dus daar heb ik wel zin in. Maar die andere week moeten we gewoon werken en de kinderen hebben geen bso in de vakantie dus dat wordt vermoedelijk ook niet heel relaxed
Vulpen oh lekker! Als je met z'n tween bent is het ook al zo anders. Wij waren afgelopen weekend zelfs met zijn 4en, en zelfs toen was het met sommige momenten echt even zwaar.
In mijn eentje is gewoon niet te doen. Alle 3 hebben ze andere behoeftes en intensieve zorg en/of ondersteuning en aandacht nodig. Nergens overlap met tegelijk eten of slapen of spelen of zo. Uberhaupt in dezelfde ruimte zijn gaat op dit moment niet voor grote R en kleine R. En daar dan een baby bij die meer wil dan ze kan en 6(!) tanden krijgt.. uhhhh...