Trees Als buitenstaander die in jullie zin geen last heeft van prikkels vond ik je plaatje verhelderend. En tuurlijk snapte ik de context voor jou en is dit hoe jij dit ervaart mbt licht, geluid en de omgeving zelf. Maar ik denk ook dat juist dit plaatje het voor de buitenwereld die dit niet ervaart zeer verhelderend kan zijn. Het maakt hoe prikkels echt ervaren worden visueel, want gewoon “op” zijn (even plastisch gezegd) valt zo lastig over te brengen aan mensen. Dat blijkt wel uit de reactie van haar vriendin.
Het was alleen niet mijn intentie om jou prikkelverwerking met die van @Hopsatee te vergelijken. Dus sorry als jullie dat zo ervaren/gelezen hebben. Ik vond het juist een inzicht geven, en ik denk oprecht dat veel mensen er wat aan kunnen hebben om het zo in beeld te zien.
De biechtstoel 🔒
[verwijderd] Ik weet niet wat je gaat doen, maar ik wens je wel heel veel succes!!
[verwijderd] Oh dat is spannend! Ik hoop dat de zenuwen snel gaan liggen. Autorijden kan zo fijn zijn Geeft een hoop vrijheid!
[verwijderd] Omdat het superspannend is. Hopelijk tref je een aardige instructeur! Heel veel succes!
- Bijgewerkt
[verwijderd] Maak dit vooral bespreekbaar bij de instructeur. Dan zal je zien dat de spanning snel weg is.
[verwijderd]
Ik kreeg een bestelling van Wehkamp. Ik had onder andere twee matrasbeschermers besteld a 12 euro per stuk. Ik kreeg één matrasbeschermer en een jurkje van Nono a 70 euro dat ik niet had besteld. De chatbot van Wehkamp snapt me niet. Het is te druk op de klantenservice. Ik heb genoeg gedaan vind ik. Ik hou het wel voor dochter en koop wel een matrasbeschermer bij de Hema. Joe.
[verwijderd] ik hoop wel de goede maat ;-)
Groot gelijk hoor. Ik had pas ook zo iets. Twee keer gemaild dat ze een fout hadden gemaakt en geen reactie. Dan betaal ik wel niet. Hoe vaak moet ik het aangeven?!?
[verwijderd]
Trees maat 116. Ik heb een dochter van 4. Dank u Sinterklaasje.
[verwijderd] Nu ben ik benieuwd naar de jurk!
Groot gelijk hoor. Ik had dat denk ik ook gedaan zo.
Bloem ik kan mij ook echt wel voorstellen na alles wat jullie de laatste tijd meegemaakt hebben dat je een keer uit je panty vliegt.. maar snap ook dat je baalt, hopelijk kunnen zij het ook begrijpen en kan je een beetje mild zijn voor jezelf
Hopsatee Het voelt oké. Ik heb erg mijn best gedaan om rustig te blijven en het gesprek goed te laten verlopen. Dat is gelukt. Tijdens het gesprek voelde ik me niet altijd gehoord maar heb dat los gelaten. Dat kon ook omdat de voorzitter van het gesprek (een buitenstaander) na het gesprek nog met me napraatte en me hoorde en zag. Hij heeft me ook toegezegd een oogje in het zeil te houden mbt hetgeen waar ik me erge zorgen over maakte. Aan hem heb ik ook uitgelegd dat ik veel stress had wat bij elkaar kwam. Maar dat heb ik in het gesprek niet gezegd. Want al is dat zo dan is dat nog geen excuus. Ik wilde oprechte excuses maken. Daarom het niet benoemt.
Ik laat het los en ga wat afstand nemen.
Mijn schoonmoeder komt mijn zoon 1x in de week ophalen vanuit huis, komt met busje thuis, en neemt hem dan mee naar haar huis. Elke week ruimt ze wel iets op. Of de tafel, rondslingerende kleren maar meestal de afwas. Nu heb ik alles opgeruimd en schoon gemaakt zodat ze morgen ziet dat ik ook mijn huishouden kan bijhouden