Hopsatee Zeker ben jij niet complex. Mijn vriendinnen en kennissen en ik gaan altijd zo om met elkaar qua afspraken maken en dat vinden we allemaal compleet normaal. Kan het niet dan kan het niet. Simpel toch.
Ik lees nu je andere post maar jouw weekenden zitten nog best wel vol hoor. Dit is denk ik voor veel mensen al een vol of druk weekend. Het is dus maar net welke stempel je er zelf op drukt.
Misschien overwegen om dit voortaan als leidraad te nemen. Deze “rustige” weekenden zodat je meer ademruimte hebt. Dit is denk ik op de langere termijn ook beter vol te houden.
Zelf had ik een erg druk weekend wat donderdagavond al begon met een tof feest, vrijdag een aantal afspraken, zaterdag lunch met 6 man waar ik een eind voor moest rijden en waar het heel druk was, en zondag weer iets. Ik was te moe en te overprikkeld wat er op een nare manier uitkwam. Ik wil er niet teveel over kwijt maar het was best heftig voor mij en anderen. Het drukte mij weer met de neus op de feiten dat ik echt meer rust moet inbouwen.