Nescio Ik ben nog veel erger, in die zin dat de schone was altijd opgevouwen in de mand blijft en vrijwel nooit de kast haalt

Dat is bij mij ook vaak het geval ๐Ÿ˜‚

Hooyo-shimbir ik herken dit heel erg. Ik wil van alles, maar doe niets. Die 1e stap zetten vind ik zoooo moeilijk.

Ik heb gister een vacature voorbij zien komen die maar in mn hoofd blijft spoken. echter een cruciaal ding; ik heb geen niveau 4 opleiding.

Softbasegaming Gewoon reageren! De arbeidsmarkt is nu zo krap dat ze je wellicht evengoed aannemen eventueel met de vraag om deeltijd op hun kosten en in (een deel van) hun tijd die opleiding nog te doen.

Deliana

Helemaal mee eens. Op internet gezocht basr de ontslagpremie en dat is dus echt heel weinig. Daar hoef je t niet voor te doen.

Maandag heeft hij met zijn collegaโ€™s een bijeenkomst met hr voor hun vragen. Ze willen niet 4 weken wachten.

Maar hij kijkt ondertussen wel verder inderdaad.

Puzzelstukje het lijkt mij ook niet een normale gang van zaken dat ergens gezegd wordt "misschien dat de afdeling opgedoekt en ben je baan kwijt, we laten het over 4 weken weten" Dat kan toch niet

Softbasegaming het enige wat je te verliezen hebt is wat tijd. Verder kost solliciteren tegenwoordig niet eens een postzegel meer. Ik zou zeker reageren, er is namelijk al langer een tekort en je kunt ook altijd nog kijken of een iets langere route tot de mogelijkheden behoort.

Pimpelmeesje

Ja heel gek ja! Is niet echt respectvol. Maargoed we hebben nu ook een lease auto enzo en dat zijn wel dingen die er allemaal bij komen kijken van wisselen van werk. Maar we gaan t zien komende tijd.

Ik twijfel gewoon heel erg ๐Ÿฅด. Het gaat om 4 dagen en dagdiensten. Liefst wel ik heb dagdiensten i opvang ๐Ÿ™ˆ overigens is er binnenkort een informatie avond dus denk dat ik daar heen ga.

Softbasegaming overigens is er binnenkort een informatie avond dus denk dat ik daar heen ga.

Goed plan, dan heb je meer informatie om een keuze op te baseren ๐Ÿ‘

Nescio Super herkenbaar dit. Dus ik snap je volledig @Hooyo-shimbir
          Bij mij kakt het ook snel in met vakanties. Ik kan het beter druk hebben ipv alleen mโ€™n huishouden te doen en weinig ritme. Daar word ik erg lui en depri van.

iMoeder ja ik heb hetzelfde! Al zit ik nu al sinds mei 'thuis' en ik vind het wel steeds meer een weg in. Voelde me aan het begin wel depri maar nu meestal echt gelukkig al een paar maanden.