Hooyo-shimbir ik herken dit. Compleet gebrek aan initiatief en je echt bleh voelen. Niks komt uit je handen en zelfs leuke dingen doen lukt niet. Het is niet relaxed ontspannen of genieten, maar je echt futloos voelen en niet van de bank af kunnen komen. Ik heb hier echt zwaar de pest aan. Liever heb ik het smoor druk 😬

Hooyo-shimbir Trees ik herken dit heel erg. Ik ben nog veel erger, in die zin dat de schone was altijd opgevouwen in de mand blijft en vrijwel nooit de kast haalt 😬 . Pakjes die terug moeten slingeren zo een week door het huis. Ik doe niets tot het inderdaad echt moet. Ik voel me dus continu opgejaagd en falen.
    En ondertussen me kapot vervelen en gek worden van de onderprikkeling. Geweldige combinatie.

Trees high five.
      Niet grappig natuurlijk maar idd leuke dingen lukken ook niet. Heb ook al 2 weken niet gesport en voel me zo lui 😬

Nescio Ik ben nog veel erger, in die zin dat de schone was altijd opgevouwen in de mand blijft en vrijwel nooit de kast haalt

Dat is bij mij ook vaak het geval πŸ˜‚

Hooyo-shimbir ik herken dit heel erg. Ik wil van alles, maar doe niets. Die 1e stap zetten vind ik zoooo moeilijk.

Ik heb gister een vacature voorbij zien komen die maar in mn hoofd blijft spoken. echter een cruciaal ding; ik heb geen niveau 4 opleiding.

Softbasegaming Gewoon reageren! De arbeidsmarkt is nu zo krap dat ze je wellicht evengoed aannemen eventueel met de vraag om deeltijd op hun kosten en in (een deel van) hun tijd die opleiding nog te doen.

Deliana

Helemaal mee eens. Op internet gezocht basr de ontslagpremie en dat is dus echt heel weinig. Daar hoef je t niet voor te doen.

Maandag heeft hij met zijn collega’s een bijeenkomst met hr voor hun vragen. Ze willen niet 4 weken wachten.

Maar hij kijkt ondertussen wel verder inderdaad.

Puzzelstukje het lijkt mij ook niet een normale gang van zaken dat ergens gezegd wordt "misschien dat de afdeling opgedoekt en ben je baan kwijt, we laten het over 4 weken weten" Dat kan toch niet

Softbasegaming het enige wat je te verliezen hebt is wat tijd. Verder kost solliciteren tegenwoordig niet eens een postzegel meer. Ik zou zeker reageren, er is namelijk al langer een tekort en je kunt ook altijd nog kijken of een iets langere route tot de mogelijkheden behoort.

Pimpelmeesje

Ja heel gek ja! Is niet echt respectvol. Maargoed we hebben nu ook een lease auto enzo en dat zijn wel dingen die er allemaal bij komen kijken van wisselen van werk. Maar we gaan t zien komende tijd.

Ik twijfel gewoon heel erg πŸ₯΄. Het gaat om 4 dagen en dagdiensten. Liefst wel ik heb dagdiensten i opvang πŸ™ˆ overigens is er binnenkort een informatie avond dus denk dat ik daar heen ga.