Softbasegaming ja klopt, het gaat best heel goed gelukkig. Ik moet wel oppassen want vorige week kreeg ik een vette steek door mijn been en zakte ik erdoor… daar schrok ik erg van… Ik slik nog wel de pillen tegen zenuwpijn want heb nog snel last van de zenuw in mijn bil. Mijn voet voelt aan de zijkant ook nog doof en ik heb mega veel kramp in mijn kuit, eigenlijk is mijn hele rechterbeen stijf en iets dikker dan mijn linker been. Ik wil van de week weer beginnen met sporten, alles moet weer sterk en soepel worden.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Er komt echt niks uit me deze vakantie. Soms baal ik zo van mezelf hoe lui en passief ik ben.

Hopsatee op vakantie met kinderen is gewoon…best wel werken. Vind ik dan

Ik kwam serieus doodmoe thuis na 14 dagen zonvakantie in Griekenland 🙈

Weet niet wie ooit heeft bedacht dat het makkelijker wordt als kinderen ouder worden, maar diegene had ze duidelijk niet allemaal op een rijtje 🤣

Puzzelstukje wat een gedoe zeg... snap dat het veel stress geeft!!

Misschien kan hij alvast zijn LinkedIn bijwerken (of aanmaken als hij dat niet heeft) en op 'open voor nieuwe uitdaging zetten'? Er is echt ontzettend veel vraag naar ICT functies op dit moment.

Ontslagpremies zijn tegenwoordig niet zo hoog meer en daarnaast gaat de helft naar de belastingdienst 🤦‍♀️ Ik vond zelf (achteraf gezien, 6 jaar terug) de ontslagpremie het wachten niet waard. Stress om wat er gaat gebeuren, niet meer leuk op werk, negatieve sfeer op afdeling, uitkering aanvragen, solliciteren, vacatures zoeken, verlaging inkomen, etc. Zeker gezien zijn gemoedstoestand zou ik overwegen zsm een overstap te maken ipv af te wachten en maanden in de stress te gaan zitten...

June dit idd. Hoezo lui en passief? Wat is er mis mee om even weinig te doen en bij te komen? In deze tijden waarin veel mensen, vrouwen meestal, teveel stress ervaren. Ik ben doelbewust elke 2 weken een dag 'lui en passief'. Heerlijk. Huishouden komt dag daarna wel weer, of de dag daarna. Ik ervaar weinig stress, leg de lat gewoon niet zo hoog.

June Nescio
          Ik word dus juist echt lui en passief als ik niks doe. Dan kom ik volledig in een crash en komt er niks uit me. Ik denk dat je een verkeerd beeld van mij hebt hoor @Nescio
          Vandaag heb ik; 2 afspraken geannuleerd omdat ik geen zin heb en schoor ben dus dat als excuus kan gebruiken (negatieve test Corona), 1 shirtje gevouwen van de waslijn de rest hangt er nog, niks opgeruimd, overal rommel en chaos in huis, handdoeken was zit al 2dagen in de wasmachine en ik moet nog boodschappen doen.
          In plaats daarvan lig ik doelloos op bed te scrollen door internet. Ik mis de cognitieve uitdaging van school en de structuur van de dag. Gelukkig beginnen maandag hier de scholen van de meiden weer en nog 3 weken dan start m’n stage.
          Vind t vreselijk dat ik mezelf nergens toe kan zetten zonder deadline/last minute het wel te moeten doen. Ik verveel me…

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Liekje81 Wat is er mis mee om even weinig te doen en bij te komen?

Nou helemaal niks. Want dat is ook niet wat ik bedoel. Rusten en niks doen kan ik prima. Dat is anders dan lui en passief zijn/voelen.

Hooyo-shimbir ik herken dit. Compleet gebrek aan initiatief en je echt bleh voelen. Niks komt uit je handen en zelfs leuke dingen doen lukt niet. Het is niet relaxed ontspannen of genieten, maar je echt futloos voelen en niet van de bank af kunnen komen. Ik heb hier echt zwaar de pest aan. Liever heb ik het smoor druk 😬

Hooyo-shimbir Trees ik herken dit heel erg. Ik ben nog veel erger, in die zin dat de schone was altijd opgevouwen in de mand blijft en vrijwel nooit de kast haalt 😬 . Pakjes die terug moeten slingeren zo een week door het huis. Ik doe niets tot het inderdaad echt moet. Ik voel me dus continu opgejaagd en falen.
                En ondertussen me kapot vervelen en gek worden van de onderprikkeling. Geweldige combinatie.

Trees high five.
                  Niet grappig natuurlijk maar idd leuke dingen lukken ook niet. Heb ook al 2 weken niet gesport en voel me zo lui 😬

Nescio Ik ben nog veel erger, in die zin dat de schone was altijd opgevouwen in de mand blijft en vrijwel nooit de kast haalt

Dat is bij mij ook vaak het geval 😂

Hooyo-shimbir ik herken dit heel erg. Ik wil van alles, maar doe niets. Die 1e stap zetten vind ik zoooo moeilijk.