De biechtstoel 🔒
Puzzelstukje hè bah, dat is niet fijn om te horen. Hopelijk vind hij straks snel een leuke nieuwe baan, werk is er gelukkig momenteel wel!
Puzzelstukje Hè dat is vervelend! Wel fijn dat hij er nuchter onder is. Hopelijk vind hij snel wat anders. In welke branche werkt hij? En in wat voor functie?
Jules ze zitten elkaar constant te zieken.
Ze willen niet wandelen. Maar als we klaar zijn was het de leukste dag ever om vervolgens de dag erna weer te zeiken over dat we gaan wandelen.
Het zijn zorgvuldig uitgekozen wandelingen voor kinderen met leuke rustpunten en speeldingen of speurtochten oid. Ze hoeven niet naar de top te lopen ofzo..
June kan je er misschien een grappige "straf" aan hangen als ze zeuren? Dat ze dan een push-up moeten doen, of iets flauws wat bij jullie past.
Werkt in de klas vaak om iets er door te krijgen zonder de chagrijnige politieagente te moeten zijn.
Ah bah wat een rot nieuws. Snap dat je er zenuwachtig van wordt. Hopelijk vindt hij snel een nieuwe leuke baan en krijgt bij mooie voorwaarden bij het vertrek ( transitie vergoeding enz.)
Gelukkig zoeken veel bedrijven mensen tegenwoordig.
Wat voor werk doet hij?
Puzzelstukje ah wat balen zeg! Hopelijk vind hij snel wat anders
Jeetje Puzzelstukje wat schrikken! Er is gelukkig veel vraag naar personeel, maar alsnog blijven dit klote dingen.
Dolfijn we doen in de ochtend een "wandeling " lees we gaan met de lift omhoog en lopen op een berg naar een speeltuin.
Dan eten we wat in een hut en gaan in de middag zwemmen. We doen eigenlijk alleen maar dingen die zij leuk vinden.
Ik weiger de hele dag in de plakhitte in een overvol zwembad te zitten.
June op vakantie met kinderen is gewoon…best wel werken. Vind ik dan. Begrijp me niet verkeerd het is ook leuk en mooie herinneringen maar ik werd tijdens die 2 weken soms tureluurs. Want er zijn nog steeds ruzies, zeuren, huilbuien en driftbuien, zeuren om ijsjes snoepjes schermen etc etc. En het maakt helemaal niet uit wat je doet, hoeveel ijsjes of snoepjes ze al hebben gehad en welke leuke dingen we allemaal voornamelijk voor hen doen…
Wat wij nu dus doen: daarna samen een dagje iets doen. Om bij te komen van de gezinsvakantie
Wow wat een reacties, even naar iedereen. Hij werkt in de ict sector. We hebben gekeken op indeed en daar staat wel het een en ander op. Dat stelt ons wel wat meer gerust. Helaas heeft mijn man een zware periode achter de rug en ik ben bang dat de stress en verandering zorgt dat hij weer terugvalt.
Maargoed positief denken maar. Helaas wil hij het nog aan niemand vertellen omdat t te onzeker is. Maar ik ben juist iemand die t kwijt moet. Naja we gaan het allemaal afwachten.
Puzzelstukje Zo heftig allemaal. Maar ICT is zeker wel een sector waarin veel te vinden is. Wanneer krijgt hij meer te horen?
Puzzelstukje oh spannend zeg. Wel een gebied waar ze echt heel erg veel mensen tekort komen overal. Hopelijk vind hij wat leuks! En doet de verandering hem juist goed.
Puzzelstukje Maar ik ben juist iemand die t kwijt moet.
Gelukkig heb je een forum dan. Sterkte!
Hopsatee ja degene die erover gaat is pas over vier weken terug ivm vakantie dus het zal nog een tijdje onzeker zijn.
Honkeytonk ja het is wel de goede tijd waarin het gebeurd. Wel een geluk bij een ongeluk zeggen we maar.
Jeetje wat k. voor je man zeg! Snap de stress. Hopelijk snel wat anders.