Femkes wat fijn dat het een goede ervaring was. Als het dit jaar goed gegaan is, gaat het volgend jaar ook vast goed. Angst is een rotgevoel, maar als je luistert naar deze angst mis je dit soort geweldige ervaringen. Daarbij is Slovenië echt een prachtig land! Heel veelzijdig en geweldige natuur. Dat mag je niet missen 😉

Femkes Oh wat vreselijk zeg! Ik heb nu geen besprekingen in mijn agenda staan de eerste dag zag ik. Ik heb alvast ook even in mijn agenda gespiekt. Vorig jaar had ik mijn eerste dag ook meteen de hele dag een stagiaire waarvan het ook haar eerste dag was. Dat vond ik ook echt totaal kut en heb duidelijk gezegd dat ik dat dat niet voor herhaling vatbaar was.

Femkes Ik moet mezelf ook altijd ‘dwingen’ om op vakantie te gaan en op die ‘boeken’ knop te drukken. Eenmaal daar weet ik dat ik het leuk vind hoor, maar dat boeken vind ik echt afschuwelijk. En de dagen voor ik weg ga ook. Dit jaar is me dat dus niet gelukt en dan vind ik het jammer dat ik toch niet gegaan ben. Dus volgend jaar ga ik mezelf in januari een schop onder mn kont geven en ga ik gewoon.

Femkes dat is echt ontzettend irritant! Om die reden blok ik mijn 1e werkdag dus altijd. Kan ik in ieder geval deels bijlezen (doe ik trouwens ook laatste werkdag voor vakantie, zodat ik alles netjes kan overdragen ipv van meeting naar meeting rennen...).

Mijn oudste zoon kijkt op dit moment filmpjes op YouTube waarbij een slang een spitsmuis opeet. Het moest per se een spitsmuis zijn en ik moest meekijken en stiekem wil ik er helemaal niet naar kijken. Gelukkig wil hij ook wel filmpjes zien over vliegende herten.🤣

Als het even lukt kijk ik eind vsn de middag sprookjes op npo zapp🙈

Deliana ik blok ook altijd de eerste dag na mijn vakantie.
    Eerst dit je mail heen worstelen..

Deliana

June
      Daarom begin ik altijd halverwege de week, dan hebben mensen dat niet zo door. Maar dit waren dus directe collega's die wisten wanneer ik weer begon.

Eigenlijk was het best wel weer leuk op m’n werk 🤣 toen ik eenmaal het overzicht weer had van de e-mails had ik een leuk gesprek met 2 collega’s en nu helemaal zin in de toffe dingen die we de komende tijd gaan doen. Vandaag werk ik thuis dus ik begin met een rondje lopen en dan ga ik eens nog wat praktische dingen wegwerken en dan aan de slag met voorstellen schrijven. Ik zit er eerder weer in dan gedacht!

Hielp ook wel dat mijn manager en direct collega me nog net niet omhelsde dat ze blij waren dat ik er weer was 🤣

Net gebeld door mijn man. Hoogstwaarschijnlijk is hij zijn baan kwijt. Door veranderingen en omvormingen en detacheringen. Lang verhaal maar de afdeling wordt opgeheven.

Ik ben er ziek van. We hebben t eindelijk goed op orde eindelijk is er balans in ons leven en werk en financiën. De prijzen van t leven zijn erg duur en ik maak me er heel veel zorgen om.

Hij is erg nuchter dus ik wil m ook niet ongerust maken maar mij zit t niet lekker.

Puzzelstukje wat rot joh! Maar er is een enorme vraag om personeel. Hij vindt vast snel wat anders!
        Hij krijgt sowieso een transitie vergoeding mee. En volgens mij is zijn werkgever ook verplicht hem dmv een cursus aan ander werk te helpen.

Ik ga nooit meer 3 weken met mijn kinderen op vakantie. Ik kan het gezeur max 10 dagen aan.

Puzzelstukje O wat rot! Wat voor soort werk doet hij? Want er zijn natuurlijk wel veel banen nu dus hopelijk vindt hij gauw wat anders en beters!

Puzzelstukje balen joh! Maar hopelijk in deze markt snel wat anders. Wat zoekt hij voor baan?

Puzzelstukje Wat naar zeg! Sleep er maar een goede regeling uit, half jaar doorbetaald plus transitievergoeding, zoiets. En dan in de tussentijd solliciteren, dan houden jullie er misschien nog wat aan over. Maar goed, voor nu blijft het enorm balen. Hoe lang werkt hij daar?

June Ai, ik herken het. Waar zeuren ze vooral om?

• June hebben hierop gereageerd.

Puzzelstukje hè bah, dat is niet fijn om te horen. Hopelijk vind hij straks snel een leuke nieuwe baan, werk is er gelukkig momenteel wel!

Puzzelstukje Hè dat is vervelend! Wel fijn dat hij er nuchter onder is. Hopelijk vind hij snel wat anders. In welke branche werkt hij? En in wat voor functie?

Jules ze zitten elkaar constant te zieken.
            Ze willen niet wandelen. Maar als we klaar zijn was het de leukste dag ever om vervolgens de dag erna weer te zeiken over dat we gaan wandelen.
            Het zijn zorgvuldig uitgekozen wandelingen voor kinderen met leuke rustpunten en speeldingen of speurtochten oid. Ze hoeven niet naar de top te lopen ofzo..