• [verwijderd]

Hooyo-shimbir oh wat een prachtmeisje! Wat hartverscheurend dat ze niet meer bij jullie is 😒. Sterkte!

@Hooyo-shimbir . Wat een onwijs mooi moppie. Wat is het leven soms oneerlijk! Heeeeel heel veel digi knuffels van mijn kant om een beetje kracht te kunnen geven voor dit enorme verlies. πŸ˜˜πŸ’šπŸ’›

Hooyo-shimbir ach vrouwtje toch, ik wou dat ik iets voor je kon betekenen. Wat een mooi meisje. Hele dikke knuffel voor jou. Xx

• [verwijderd]

@Hooyo-shimbir wat een mooi meisje. Lijkt mij de ergste pijn die er is. Wat een gemis! Sterkte!

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir wat verschrikkelijk..😭 zo een mooi meisje...ontzettend verdrietig dit.

Hooyo-shimbir heb de foto gezien, wat een mooi meisje, en wat een groot verlies 😒. Dit mag toch niemand meemaken.

• [verwijderd]

Heel veel sterkte @Hooyo-shimbir.. Geen woorden voor..

Foto van mijn opa met onze pasgeboren zoon. Opa is 3 weken na deze foto onverwacht overleden. Zo blij dat hij onze zoon nog heeft gezien

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir Ik heb de foto gemist, maar toch heel veel sterkte.. Geen woorden voor verder.. Wat een intens verdriet.. 😒

• [verwijderd]

Mijn favoriete foto is denk ik van mijn opa met mijn dochter, hij is een half jaartje daarna overleden, vlak voordat ik zwanger raakte van mijn zoon. Mijn opa woonde toen al in het verzorgingstehuis en was heel erg stoΓ―cijns, maar als hij mijn dochter zag en ze bij hem op schoot zat, dan kwam er altijd een lach op zijn gezicht.. Hij staarde altijd naar haar en zij bleef dan stil terugkijken terwijl ze normaal altijd heel druk was.. De foto's van dat moment zijn mijn dierbaarste herinnering aan hem, ik pink altijd een traantje weg als ze voorbij komen (elk jaar via de facebook-herinneringen)..

Een allerlaatste kus... ❀️

Ik merk toch dat ik er een beetje een dipje van krijg, dus ga de foto voor nu even verwijderen.
    Wie weet plaats ik β€˜m later weer 😊

• [verwijderd]

Diazz Ik weet niet goed wat te schrijven. Sterkte. 😒