[verwijderd] Hooyo-shimbir ik vind het zo erg dat jullie dit prachtige meisje moeten missen. Knuffel 😢
Wishfulthinking Hooyo-shimbir Wat een prachtig mooi meisje Wat zal jouw moederhart treuren Verschrikkelijk verlies..
[verwijderd] Hooyo-shimbir geen woorden voor... heel veel sterkte maar dat is eigenlijk niet genoeg om te zeggen. Wat een prachtig meiske!
aardbeitjes Hooyo-shimbir ik heb je foto gemist maar voel de pijn in je geschreven tekst. ❤ veel sterkte
[verwijderd] Hooyo-shimbir oh wat een prachtmeisje! Wat hartverscheurend dat ze niet meer bij jullie is 😢. Sterkte!
Famofthree @Hooyo-shimbir . Wat een onwijs mooi moppie. Wat is het leven soms oneerlijk! Heeeeel heel veel digi knuffels van mijn kant om een beetje kracht te kunnen geven voor dit enorme verlies. 😘💚💛
Zara75 Hooyo-shimbir ach vrouwtje toch, ik wou dat ik iets voor je kon betekenen. Wat een mooi meisje. Hele dikke knuffel voor jou. Xx
[verwijderd] @Hooyo-shimbir wat een mooi meisje. Lijkt mij de ergste pijn die er is. Wat een gemis! Sterkte!