Bijzondere foto's
[verwijderd]
Jules Heel indrukwekkend. Wij zijn ooit vlak voor kerst halsoverkop naar Nederland moeten komen omdat mijn moeder in IC lag. Zij is er toen gelukkig weer bovenop gekomen - De hele familie heeft dat jaar kerst gevierd met mijn vader - onder instructie van mijn moeder die inmiddels weer opgekrabbeld was en het hele gebeuren vanuit het ziekenhuis dirigeerde.
Ze heeft nog ruim een jaar mogen leven, waarin ik eindelijk goed zwanger mocht worden (na 4 miskramen en ruim 5 jaar proberen), en ze haar kleinzoon nog 8 weken heeft mogen kennen.
Het feit dat je, ondanks alle beslommeringen rond je kinderen, er toch voor je vader bent geweest die laatste momenten, is zo mooi. Dat is niet iets half doen, je was er gewoon voor hem...
[verwijderd]
Wat lief, dankjewel, dat doet me echt goed. Wat een heftige tijd moet dat voor jou geweest zijn zeg met je moeder en je miskramen, heel verdrietig.
- Bijgewerkt
Oke ik gooi 'm er gewoon op. Ik ben niet van de borstvoedingsmaffia maar zeker pro borstvoeding. Ik heb mijn eerste dochter gewoon borstvoeding gegeven. Dit is mijn jongste dochter die het gewoon niet fijn vond aan de borst. (Aan productie geen gebrek!!!) Alles geprobeerd.. en met traaaaaaanen zijn we over gestapt op de fles. Dus daarom is deze foto, de laatste keer tegen beter weten in proberen, voor mij heel bijzonder..
- Bijgewerkt
Ik mis mijn dochtertje zo erg... wil even deze foto delen, precies een jaar geleden. En nog iets meer dan 3 weken en dan is ze alweer een jaar bij ons vandaan
foto verwijderd
@Hooyo-shimbir wat is het toch een mooi meisje...
Wat jullie hebben meegemaakt zou geen enkele ouder mee mogen maken. Wat is het toch heftig
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Hooyo-shimbir och, wat een prachtig mooi meisje
Wat erg dat jullie haar moeten missen.
Mag ik vragen wat er gebeurd is?
[verwijderd] heel veel complicaties op een epileptische aanval. Binnen een paar uur was ze er niet meer
Hooyo-shimbir Wat een lief mooi meisje, dit doet pijn aan mijn moederhart. Het lijkt me ondraaglijk
[verwijderd]
Hooyo-shimbir Wat een mooi meisje en wat ontzettend verdrietig dat jullie haar moeten missen
[verwijderd]
Hooyo-shimbir, heel veel sterkte. Zoveel liefs over dit mooie meisje gelezen en om nu haar prachtige gezichtje erbij te zien vind ik heel bijzonder. Bedankt voor het delen.
Hooyo-shimbir wat een prachtig mooi meisje!
Wat een verdriet dat jullie haar moeten missen !
[verwijderd]
Hooyo-shimbir ach, wat erg
Lijkt me ondraaglijk, je kind moeten missen.
Heel veel sterkte
Hooyo-shimbir wat vreselijk om je kind te moeten missen