• [verwijderd]

Hooyo-shimbir
Wat een ontzettend mooie foto, zeker met die lichtstralen op de muur alsof ze extra omgeven wordt door licht.
Maar wat een intens groot verdriet wat je niemand toewenst! Dikke knuffel en ben in gedachten bij jullie, juist deze dagen maken het dan nog even extra moeilijk (is mijn ervaring). En straks de data zelf, hele dikke knuffel nogmaals. P.s wat Manque schreef in andere topic over de buuf lijkt me een hele goede om te zeggen, je hebt genoeg aan je eigen lijkt me. πŸ’œπŸ˜’

• [verwijderd]

@Hooyo-shimbir Wat een prachtig meisje❀️ Wat een immens groot verlies..

Het lijkt trouwens echt of ze in zonnestralen zit op de foto.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir ik vind het zo erg dat jullie dit prachtige meisje moeten missen. Knuffel 😒

Hooyo-shimbir Wat een schoonheid. Zo verdrietig dat jullie haar moeten missen. Dikke knuffel❀️

Hooyo-shimbir wat een prachtig meisje.. vreselijk dat jullie haar moeten missen 😒

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir geen woorden voor... heel veel sterkte maar dat is eigenlijk niet genoeg om te zeggen. Wat een prachtig meiske!

Wat een lieve reacties, dank jullie wel. er is ook zoveel te missen 😒

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir oh wat een prachtmeisje! Wat hartverscheurend dat ze niet meer bij jullie is 😒. Sterkte!

@Hooyo-shimbir . Wat een onwijs mooi moppie. Wat is het leven soms oneerlijk! Heeeeel heel veel digi knuffels van mijn kant om een beetje kracht te kunnen geven voor dit enorme verlies. πŸ˜˜πŸ’šπŸ’›

Hooyo-shimbir ach vrouwtje toch, ik wou dat ik iets voor je kon betekenen. Wat een mooi meisje. Hele dikke knuffel voor jou. Xx

• [verwijderd]

@Hooyo-shimbir wat een mooi meisje. Lijkt mij de ergste pijn die er is. Wat een gemis! Sterkte!