[verwijderd]
Hooyo-shimbir ik vind het zo erg dat jullie dit prachtige meisje moeten missen. Knuffel
Hooyo-shimbir ik vind het zo erg dat jullie dit prachtige meisje moeten missen. Knuffel
Wat een prachtig mooi meisje
Wat zal jouw moederhart treuren
Verschrikkelijk verlies..
Hooyo-shimbir Wat een schoonheid. Zo verdrietig dat jullie haar moeten missen. Dikke knuffel
Hooyo-shimbir wat een prachtig meisje.. vreselijk dat jullie haar moeten missen
Hooyo-shimbir geen woorden voor... heel veel sterkte maar dat is eigenlijk niet genoeg om te zeggen. Wat een prachtig meiske!
Wat een lieve reacties, dank jullie wel. er is ook zoveel te missen
Hooyo-shimbir oh wat een prachtmeisje! Wat hartverscheurend dat ze niet meer bij jullie is . Sterkte!
@Hooyo-shimbir . Wat een onwijs mooi moppie. Wat is het leven soms oneerlijk! Heeeeel heel veel digi knuffels van mijn kant om een beetje kracht te kunnen geven voor dit enorme verlies.
Hooyo-shimbir ach vrouwtje toch, ik wou dat ik iets voor je kon betekenen. Wat een mooi meisje. Hele dikke knuffel voor jou. Xx
Hooyo-shimbir vreselijk tragisch
@Hooyo-shimbir wat een mooi meisje. Lijkt mij de ergste pijn die er is. Wat een gemis! Sterkte!
Hooyo-shimbir wat een prachtig meisje โก
Hooyo-shimbir wat moeten jullie haar ontzettend veel missen, jullie prachtige meisje
Hooyo-shimbir wat een prachtig mooi meisje wat een gemis.
Hooyo-shimbir wat verschrikkelijk.. zo een mooi meisje...ontzettend verdrietig dit.
Hooyo-shimbir ik heb je foto gemist maar voel de pijn in je geschreven tekst. veel sterkte
Hooyo-shimbir heb de foto gezien, wat een mooi meisje, en wat een groot verlies . Dit mag toch niemand meemaken.
Heel veel sterkte @Hooyo-shimbir.. Geen woorden voor..
Foto van mijn opa met onze pasgeboren zoon. Opa is 3 weken na deze foto onverwacht overleden. Zo blij dat hij onze zoon nog heeft gezien