Door alle hype rondom parfum zijn er heel veel luchtjes bijna niet aan te komen. Het is me wel gelukt aan de volgende twee te komen;
De Qued Al Fursan is nog niet binnen. Ik hoop dat deze een beetje lijkt op Kayali Utopia Vanilla Coco. Die staat op m’n wishlist maar Kayali is duurrr. En Lattafa kennende blijft deze langer zitten.
De Kayali Vanilla Royale. Zo blij mee. Heb hem gekocht met 25% korting met de leden korting van IciParis. Maar had die sowieso gekocht. Dit was namelijk een limited edition. En hij was uitverkocht, dus ik baalde enorm. Maar toen zag ik opeens dat het weer op voorraad was. Deze geur is echt helemaal mij. Zoet, maar een stuk gewaagder en ‘dark’ door de oud, rum en patchouli. En dit is een geur die je de volgende ochtend als je wakker word nog op je ruikt.
Wat nog op m’n lijstje alvast voor volgende jaar staat;
- een goeie Delina dupe. Ik denk Delilah van Maison Alhambra maar Arte Bellisomo Romantic van Orientica is ook kanshebber.
- Ansaam Gold van Lattafa. Dupe voor Oriana. Is gewoon niet aan te komen nu en ben ook even klaar met zomer en bloemen luchtjes
- Junoon Noir van Haramain
- Lattafa Nabras
Ik ben nu vooral aan het kijken naar herfst en winter luchtjes. Ik ben fan van Maison Margiela en erg benieuwd naar Autumn Vibes, Whispers in the Library en Jazz Club. Ik heb By the Fireplace, Beach Walk en Sailing Day, vind die allemaal heel erg lekker.
Ishq al Shuyukh Gold van Lattafa lijkt me ook interessant. En Bade’e al Oud Amethyst