- Bijgewerkt
Toch6
Dat geloof ik.
Hier zijn de kinderen een poosje terug één nachtje naar opa en oma geweest. Dat voelde al als een hele verhuizing
Toch6
Dat geloof ik.
Hier zijn de kinderen een poosje terug één nachtje naar opa en oma geweest. Dat voelde al als een hele verhuizing
Mamabeertje haha ja. Maar ja, 7x beddengoed, dat is al 1 tas vol, douchespullen als doeken is ook al een tas. En dan heb je nog niks aan kleding
Ik word echt mijn stiefmoeder Ik had vorig weekend en dit weekend verjaardagen bij vriendinnen en ik ben altijd degene die staat af te wassen, op te ruimen, vaatwasser uitruimt, helpt met hapjes maken en rondbrengen en drinken uitserveert
Ineens zei iemand tegen me: joh je bent echt precies je stiefmoeder hè. En toen dacht ik: oh jemig ja!
We gingen naar mijn ouders en we zijn op de fiets gegaan. Dat is voor mij niet zo bijzonder maar voor mijn man wel hij kon mooi op mijn oude elektrische fiets, iets meer dan 8 km enkele reis.
Hij fietst wel als een malle zo hard maar dat mocht de pret niet drukken. En de terugweg heeft hij iets minder hard gefietst.
Ik heb van het weekend een parfum binnen gekregen wat al heel lang op mβn wishlist stond. Maar steeds overal uitverkocht was. Het was een gok (blind gekocht), maar doordat ik langzaam aan steeds beter weet wat ik lekker vind in parfum wist ik bijna zeker dat ik deze lekker zou vinden. Nou en mensenβ¦ echt, ik ben gewoon verliefd hierop. Ik liep gister en vandaag echt de hele tijd aan mezelf te snuffelen, zo lekker. En de kwaliteit is echt toppp. Heb het gisteren op gedaan, en ook 2 sprays maar. En ik ruik het nu nog. Helemaal happy mee
Dat mijn middelste in de tandenfee gelooft. Hij had na lang wachten een wiebeltand en die ging er vandaag uit. Helemaal trots. Zegt hij: ja en dan leg ik hem onder mijn kussen en dan krijg ik een centje. Van de tandenfee! Ik: oh ja? Denk je dat de tandenfee echt is? Heftig knikken: ja, ik weet ook waar ze woont!
Ik denk dat de tandenfee vannacht gaat vliegen dan
De onzin die mijn dochter moet leren voor haar toets Natuurzaken in groep 7. Hoe komen ze in hemelsnaam op een hypnotiseur?!? Bijzondere definitie ook voor een psychiater.
Trees Nou ja zeg, wie heeft dit bedacht. Het is gewoon bijna grappig, zo absurd
Al jaren. Dat gemeentewerkers het handig vinden om een kwartier voor schooltijd op de drukke route te gaan werken. Containers legen, bomen snoeien of zoals nu net bosmaaiers