Ik wilde vanmiddag op het terras even snel en onopvallend aan mijn oksel ruiken om te checken of ik die stank veroorzaakte die ik rook. Maar terwijl ik dat deed maakte ik ineens oogcontact met een mevrouw een tafeltje verderop. Terwijl ik een flinke snuif nam keken we elkaar zeker een paar seconden strak aan.
Oeps... π¬
Ik werd net gebeld met het dringende verzoek uit te loggen omdat ik vrij ben en iemand anders bezig is mijn mail af te handelen. Zoals we hadden afgesproken bij de werkoverdracht vorige week. En of ik me alsjeblieft aan de afspraak wil houden en gewoon ontspan.
Ik zie nu een mail die ik gisteren heb gestuurd naar een collega. Beetje rare zin dit: Kan iemand het wachtwoord van dit account worden verzonden naar (naam).
Het werd gelukkig wel begrepen want het wachtwoord is gereset
Ik had afgelopen maand weer alle uitgaven en inkomsten in excel bijgehouden.
We waren flink aan het bezuinigen; ik had de voorraad opgemaakt en daardoor echt veel minder uitgegeven aan boodschappen, we hebben geen grote uitgaven gedaan behalve een pax kast van 190 euro, maar ook 500 euro extra inkomen uit verkoop meubel. Zelfs geen kapper deze maand, geen luierbestelling ed..
En toch kwam ik 300 euro in de min uit.
Ik snapte er niets van, en ik maakte mij er flink zorgen over.
Kom ik er net achter dat in de optelsom mijn loon niet meegenomen werd omdat het rijtje verschillende inkomsten heel lang is was het mij niet opgevallen..
Pimpelmeesje Dit is nog eens een fijne oeps!
Pimpelmeesje Dat is inderdaad een fijne oeps! Beter zo dan andersom.
[verwijderd]
Ik plak net een postzegel op mijn telefoon omdat daar het adres stond voor de kaart die ik wilde versturen
[verwijderd] Deze vind ik echt mooi
[verwijderd]
Manque handig was het niet
Ik heb net de zwanenhals in de wasbak losgemaakt vanwege verstopping en nu krijg ik dat ding er meer geen mogelijkheid meer op
Net dus maar de loodgieter gebeld
Hoelang stuur ik al kerstkaarten zonder afzender?!?!
Ik kwam er na een kwartier rijden achter dat ik mijn lampen nog niet had aangezet. Wel de stadsverlichting lampen, dus het was nog iets. Ik vond het al zo donker, maar kwam er pas echt achter toen ik weer normaal kon rijden en niet meer in de file stond.
Laatst was ik wat ziekjes en alleen thuis dus ik besloot lekker op de bank te gaan zitten met mijn friemelknuffel: ik ben dol op friemelen aan ritsen. Mijn knuffel is dan ook een klein hondje (of wat daar nog van over is) met allemaal ritsjes eraan.
Op een gegeven moment kreeg ik een ingeving om de schuur te gaan opruimen. Daar blijken muizen te zitten dus ik met pedaalemmerzakken om mijn handen en armen de schuur onder handen nemen want ik ben als de dood voor muizen. Toen kwam mijn partner thuis en kwam helpen. Opeens voelde ik iets achterin mijn nek naar beneden kruipen, mijn trui in. Dus ik gillen! Trek in een beweging datgene uit m'n trui. Blijkt dat mijn knuffel te zijn die ik in m'n nek had gelegd. En het ergste van alles nog is dat daarvoor de buurvrouw langskwam en ik rustig met haar heb staan kletsen, met die knuffel dus in mijn nek! Charmant.
[verwijderd]
Net op tijd, geen oeps, maar het scheelde niet veel.
Ik stond op het punt om de politie te bellen vanwege enorme geluidsoverlast, welke f&%$#@ idioot gaat op dit tijdstip met zware machines aan de slag?
Blijkt het de brandweer te zijn
Aaaah, ik was een citroen aan het uitknijpen en toen kwam er een spetter citroensap in mijn oog! Nu loop ik met een knalrood oog en we gaan morgen naar het zwembad....