Marshmallow Ik ben 28 en wist het ook niet. Sterker nog, het is me nog niet helemaal duidelijk wanneer je die afkorting zou moeten gebruiken.

Soturi
    Ik weet het ook niet, ben niet zo thuis met hastags..

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      3 maanden later

Ik had laatst op een foto gereageerd van iemand, was een foto van een soort leren tasje, hij noemde het 'project' dus ik vroeg wat voor project; gemaakt, opgeknapt of stiekem een taart?
      Ik keek later of hij nog gereageerd had, was mijn reactie weg. Ik was mij al aan het afvragen of het misschien beledigend opgevat had kunnen worden, dat hij het gewist had..?

Kom er net achter dat ik op Instagram gereageerd had en keek op Facebook πŸ™„

3 maanden later

Ik wilde vanmiddag op het terras even snel en onopvallend aan mijn oksel ruiken om te checken of ik die stank veroorzaakte die ik rook. Maar terwijl ik dat deed maakte ik ineens oogcontact met een mevrouw een tafeltje verderop. Terwijl ik een flinke snuif nam keken we elkaar zeker een paar seconden strak aan.

3 maanden later

Ik werd net gebeld met het dringende verzoek uit te loggen omdat ik vrij ben en iemand anders bezig is mijn mail af te handelen. Zoals we hadden afgesproken bij de werkoverdracht vorige week. En of ik me alsjeblieft aan de afspraak wil houden en gewoon ontspan. 😬

Ik zie nu een mail die ik gisteren heb gestuurd naar een collega. Beetje rare zin dit: Kan iemand het wachtwoord van dit account worden verzonden naar (naam).

Het werd gelukkig wel begrepen want het wachtwoord is gereset πŸ˜…

Ik had afgelopen maand weer alle uitgaven en inkomsten in excel bijgehouden.
        We waren flink aan het bezuinigen; ik had de voorraad opgemaakt en daardoor echt veel minder uitgegeven aan boodschappen, we hebben geen grote uitgaven gedaan behalve een pax kast van 190 euro, maar ook 500 euro extra inkomen uit verkoop meubel. Zelfs geen kapper deze maand, geen luierbestelling ed..
        En toch kwam ik 300 euro in de min uit.
        Ik snapte er niets van, en ik maakte mij er flink zorgen over.
        Kom ik er net achter dat in de optelsom mijn loon niet meegenomen werd πŸ™ˆ omdat het rijtje verschillende inkomsten heel lang is was het mij niet opgevallen..

• [verwijderd]

Ik plak net een postzegel op mijn telefoon omdat daar het adres stond voor de kaart die ik wilde versturen πŸ€¦β€β™€οΈ

Tantetil Huh, hoezo?
            Ik was vrij. Ik zorgde voor een werkoverdracht voor de dagen dat ik er niet was. Ik ging tΓ³ch werken op de dagen dat ik vrij zou zijn. Ik werd tot de orde geroepen.

• [verwijderd]

Manque handig was het niet πŸ˜‚

Manque oooh ik dacht iemand neemt jouw mailbox over...dat is geen goed teken. Maar nee dan is alles goed. Behalve dan dat je bent gaan werken op je vrije dagen. Heb je ook nog iets leuks gedaan?