Trees Je gaat niet maandenlang lopen drammen dat je iets wilt, wat niet kan.
Ik herken dat drammen dus helemaal niet π
Kijk het is vervelend als je maanden (of zelfs jaren) moet wachten, en je mag best even mopperen of je frustraties uiten, maar vervolgens leg je je er bij neer dat het de realiteit is en heb je geduld.
Maar dat is ook hoe mijn hele leven is, met alles. 100.000 dingen die ik wil, en ik word continu aan alle kanten terug gefloten. Geduld hebben is een beetje een rode draad geworden. Je kan niet altijd maar doorduwen om het via een andere weg alsnog voor elkaar te krijgen, soms is het gewoon kut, shit happens. Ik strijk niks glad voor ze, maar niet alles kan altijd maar opgelost worden. Soms moet je het gewoon accepteren dat het zo is, en je neerleggen bij de consequenties van de keuze die je maakt.
Trees Mijn laatste hartonderzoek vorige maand was weer wat slechter dan anderhalf jaar eerder en dat zal de komende jaren alleen maar verder achteruit gaan
Dat is wel echt heel kut, dikke knuffel π«
Trees Ik emigreer in dat geval. Ik wil nog niet eens dood gevonden worden in de woonplaats van mijn moeder. Laat staan dat ik er moet wonen. Ik ga nog 1000x liever met mijn 50-jarige oude caravan op de vuilnisbelt staan en in de bosjes plassen, maar no way dat ik bij haar in de buurt ga wonen
Precies ja!
Maarja, de huizenmarkt bij haar is wel een stuk beter. Ik heb gehoord dat je daar voor 2 ton leuke starterswoningen kunt kopen en de werkgelegenheid ook flink is gegroeid π
Trees ah zo, ik snap je! Nog even doorbijten dan!