H heeft vandaag haar laatste stagedag, en de leuke mensen zijn er al een paar dagen niet. Ze werkt nu samen met de grootste bitch ter wereld (niet alleen tegen H, ook naar mij als klant) en een stuk chagrijn. Ik vind het zo sneu voor haar, ze heeft een half jaar lang álles gedaan wat ze vroegen, continu door haar pijn heen gebeten, iedereen met respect behandeld, ze was altijd netjes op tijd en beleefd en ze krijgt nu al 3 dagen continu de ene snauw na de andere. 200 uur gratis gewerkt, en nu wordt ze zo behandeld.
Als ze iets niet goed doet, dat kan, maar léér het haar dan, daar is een stage voor bedoeld. Ga niet tegen haar lopen schreeuwen omdat ze het goed bedoeld anders heeft gedaan dan dat je zelf niet duidelijk hebt gezegd. Ze staat op het punt om in tranen uit te barsten nu.
H had zelfs nog een bedankje gekocht met een kaart om te bedanken voor alles wat ze geleerd heeft, maar haar leidinggevende is er dus niet. Ik heb haar gezegd dat ze die maar lekker in zijn kantoor moet leggen hoor, niet in de kantine, want die 2 verdienen geen chocolade.
Ik vind het echt zo sneu 😔