Hopsatee wat fijn! Wij hebben het ook gehad, maar helaas voor ons kon er niets terug gehaald worden. Zeg dit expres achteraf😂 ik ben er echg wel maanden heel verdrietig om geweest. We hadden het op 2 plaatsen back up staan. Externe harde schijf en pc van schoonouders. Toen 1 kapot bleek gingen we terug naar 2, mijn schoonouders hadden zonder overleg vlak daarvoor de pc laten upgraden naar windows 10 door hun pcmannentje alle accounts zou een backup van gemaakt zijn... Je raad het... Onze was nergens meer te vinden, pcmannentje heeft nog van alles geprobeerd maar alles was echt weg.. Externe harde schijf opgestuurd maar niets noppes nada..
Nu maak ik vaak fotos met de camera van een goede vriendin dus heb zo nog een en ander terug kunnen krijgen en fotos vd bevalling en eerste weken had ik laten afdrukken maar veel is gewoon weg.

Ik heb nu en alles op sd kaartjes, en op de pc en telefoon en in de cloud..
En ik laat regelmatig afdrukken.

Vond het echt verschrikkelijk.

Manque ik hoorde net al achter elkaar meldingen op het station en moest nog aan je denken. Echt balen!

• Manque hebben hierop gereageerd.

Tantetil stom!

Maar we gaan wel koffie drinken straks 😁
      Ik overwoog even om terug naar huis te gaan, maar ben toch maar verder gereisd.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb het nu al gehad met vandaag, ik ga terug naar bed 😠

Manque ah speciaal voor mij, ik voel mij vereerd 😁 Heb je wel een hoedje op?

Manque Maar jij kan daar verder toch niets aan doen? Dat de trein vertraging heeft en jij dus te laat bent? Of wordt het wel zo gezien?

Ik heb een ontstoken oog en dat doet pijn en vind ik stom. Heb ook geen zin om te werken vandaag, maar gelukkig wel lekker vanuit huis.

Marshmallow Nee daar kan ik niets aan doen, maar ze gaan ook niet op mij wachten 😉 het is best wel een flinke vergadering, die begint gewoon zonder mij. En ik kom straks heel storend een half uur te laat binnen vallen.

Hoe komt het dat je oog ontstoken is?

• [verwijderd]

Ik ben verkouden.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben een wandelende (nou ja, zittende) jankbom. Zit te werken aan een super heftige gebeurtenis waarbij de tranen hoog zitten. Even een uitstapje naar FB voor wat afleiding en daar zie ik een afscheidsreportage van een niet voldragen tweeling. Man man, wat is het leven soms oneerlijk en keihard 🙁

Edit: Het is niet echt klagen, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen

• [verwijderd]

Ik heb ruzie met mn man en we komen er maar niet uit.
                Is wel vaker zo, en meestal zeg ik dan maar sorry zodat het dan weer opgelost word. Maar ik heb nu niks verkeerd gedaan dus ik vertik het om sorry te zeggen. Soms is een relatie zo vermoeiend

Manque oh je had een vergadering, dat had ik gemist.

Denk dat ik gewoon pech heb en dat het een virusje is. Heb ik eens in de zoveel tijd last van. Gelukkig is het niet mijn oog waar een lens in moet, anders had ik nu een bril op gemoeten.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dat mijn buik nog rommelt na een gewoon normaal ontbijt. Nee, je krijgt niet meer want zo worden we dik en vet zoals de vorige keer!!

#bodemlozeput

Edit: oké, nog 1 cracker dan 😣

Sweetl Oh ik voel zo met je mee. Ik moest gewoon huilen dus. Mijn man schrok gewoon van me maar hallo al mijn foto’s en filmpjes van deze zo bijzondere jaren! Ik ben zo blij dat die whizzkid het terug heeft weten krijgen en ben zo blij!

Ik vind het wel naar voor je dat je niks terug hebt weten te halen 😭

Mijn kleine meid wordt komend weekend 4. Ik heb nog niks van school gezien over wanneer ze starten mag en dat vind ik stom. Ik zie het al gebeuren dat ze op de datum dat ik haar zelf niet naar school kan brengen voor het eerst mag komen.

Mijn andere oog doet nu ook pijn, hopelijk raakt die niet ontstoken. Nu wel maar mijn bril opgedaan, want lens irriteert nu echt heel erg.

Tantetil
                  Bij mijn oudste waren ze ook pas laat, andere school wel dezelfde vereniging. Ik wacht morgen nog even af en dan bel ik donderdag wel over hoe en wat als ik dan nog niks weet. Misschien dat ze haar voor de nieuwe maand laten instromen of tegelijk met nog een groepje kinderen. De oudste was ook al een paar weken 4 voor ze naar school mocht. Dus het kan best dat ze dan vaste momenten aanhouden bedenk ik me nu.