Tantetil pdf wat een trieste mensen zeg.. (ben nu wel heel benieuwd of ze β€œken” 🀣)

Tantetil nee ik heb 1 vriendin bij jou in de buurt wonen en die heeft geen katten 🀣.

Tanden poetsen is echt niet tof als je neus dicht zit.

Kleuterdochter krijgt eczeem van de hond van mijn ouders 😭
      Dat ze op katten reageerde wist ik, niet dat ze ook niet tegen hond kan

Tantetil Jezus echt al van lang geleden haha. Je hebt er een terug.

Mijn verkoudheid lijkt plaats te gaan maken voor een vervelende hoest. En als je zwanger bent mag je natuurlijk geen klap.. zak met dropjes dan maar.

• smax hebben hierop gereageerd.

Ik ben stiekem, niet zo stiekem jaloers..
          Want 2 weken terug is mijn beste vriendin ten huwelijk gevraagd en vandaag vertelde onze beste vrienden en tevens peetouders van onze kindjes dat ze gaan trouwen!

En ik nogsteeds niettttttπŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ

Tantetil haha! Nee wel met vrouwen samen geweest (en samengewoond een aantal jaar) maar uiteindelijk bij een man terecht gekomenπŸ˜‹

Sweetl oooh zit dat zo...ik onthoud dat niet van iedereen hoor maar toevallig bij jou wel πŸ˜‰πŸŽ²

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik word gek vh huis waar we nu in wonen..
                Eerst die onverklaarbare rupsen, toen een soort van grotere vlinders/motten.. (oorzaak gevolg?).
                En nu weer elke dag een aantal kleine bruine motjes. Googlen was niet heel handig, want horrorscenario's.

Het zouden of kleding etende motten moeten zijn, of granen e.d etende motjes.
                De keukenkastjes zijn net uitgeplozen en alles wat erin staat is nieuw. De motjes komen vooral voor in de gang, keuken en woonkamer.. Waar dus geen kleding is.

Ahhh help!