Tantetil Op het eerste bericht reageerde hij met “wtf”.

Verder legde hij uit dat de dames die mee waren de Hunkemöller collectie leuker vonden en we dan misschien beter samen iets konden uitzoeken met een “maarja” erachteraan. Maat was ook een issue schreef hij.

Dus ik schaam mij diep. Is ook niet handig om gelijk om 5.30 uur te reageren denk ik.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir klinkt als een goed idee! Bij mij heeft het waarschijnlijk te maken met een verkrampt middenrif en daar heb ik al fysio voor, dus dat scheelt 😏
    Maar niet voor schamen hoor, je kan er toch niks aan doen? Kan iedereen overkomen! Sterkte bij de ha, hopelijk heeft die iets voor je waar je van opknapt.

Wat een rotnacht. Jongste lag telkens te huilen. Om CHIPS!!! Eerste keer is dat grappig maar na 3x echt niet meer

Ansji tja als hij zo zeurt over jouw gewicht dan kan hij toch verwachten dat je onzeker wordt en zo reageert. Hij had ook kunnen reageren met ik vind je mooi zoals je bent. Dus niet zo hard zijn voor jezelf hoor. Ik neem hierbij trouwens aan dat hij niet wil dat je afvalt om gezondheidsredenen...

• Ansji hebben hierop gereageerd.

Tantetil Klopt, ik heb overgewicht, maar niet zo veel dat mijn gezondheid in gevaar is. Ik draag een maat 42 soms 44. Ik wil er zelf ook wel 5 of liever 10 kilo afhebben, maar vind er de energie en discipline niet voor. Dat is vooral op het vlak van voeding, sporten doe ik graag en regelmatig. Het helpt gewoon niet als je continu gewezen word, direct of indirect, op je overgewicht. Werkt eerder averechts.

Ik vind je mooi zoals je bent zal hij nooit zeggen!

Maar dat maakt mijn opmerking nog steeds niet goed.

Ansji Wel heel oneerlijk en gemeen van hem om steeds tegen je te zeggen dat je moet afvallen. Knuffel voor jou meis 😘

Ansji Ik vind jouw opmerking helemaal niet gemeen of onterecht. Als hij al zo lang zeurt over je gewicht en er nou ook nog eens inwrijft dat ie in zo'n winkel niks voor je kan vinden, is juist gemeen van hem.

[verwijderd] nee dat is ook zo maar als je een half uur zit te hoesten met een gierende ademhaling, geen stem en tranen over de wangen met 20 klasgenoten om je heen ga je je toch wel schamen 😅. Ben trouwens wel gevlucht de wc in 😜 toen ik t voelde opkomen. Stomme ha is gesloten vandaag, heb net ventolin ingenomen en voel me nu een stuk beter.

sjorsje Ik interpreteerde het bericht vanmorgen vroeg precies zo, vandaar mijn directe, impulsieve reactie. Later besefte ik dat het ook kan zijn dat hij echt niks moois kon vinden en dat hij wel de moeite heeft genomen naar die winkel te gaan voor mij. Dus ik had misschien toch even moeten wachten met reageren tot na het ontbijt en het bericht even laten bezinken.

Ansji Nou ik denk dat mijn man wel weet dat ie voor mij met maat 44/46 niet naar Victoria's Secret hoeft te gaan.

• Ansji hebben hierop gereageerd.
              • Bloem vindt dit leuk
                • [verwijderd]

Hooyo-shimbir haha ja oké dat snap ik ook wel! Fijn dat de ventolin wel verschil maakt 😊

Ik heb het koud en ben moe 😴

Ik ga vanmiddag vast en zeker de schuld krijgen dat dochter zeiknat thuis komt. Het regent flink en stopt voorlopig ook niet, haar regenpak ligt op de keukentafel...

Edit... dochter had natuurlijk weer geluk dat het flink mee viel met regenen toen ze naar huis ging. Ze is wel nat maar lang niet zo erg als ik verwacht had.

[verwijderd] beterschap voor je zoon, snap dat je hem het liefst thuis wil houden. Sterkte!

Ik heb zoveel werk dat ik op allerlei paarden tegelijk aan het wedden ben. Voelt niet goed.

• [verwijderd]

We hadden deze week nog niet genoeg op ons bordje denk.
                  Schoonvader heeft pas een grote moedervlek laten weghalen en kregen nu bericht dat het niet goed is. Hij word volgende week geopereerd en dan halen ze de klieren daar in de buurt weg.
                  Hopelijk valt het mee maar het levert wel weer spanning op. En dat een dag voor de bruiloft van mn schoonzusje 🙈

• [verwijderd]

Cactusje

Ligt het aan mij of post je voornamelijk klaagberichten over de oudste?
                    Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is met een puber, maar ik hoop zo dat je ook leuke tijden met je dochter hebt dit moment. ☺️