Famofthree

Oei... pfeiffer. Dat kan behoorlijk heftig zijn. Ik hoop het niet voor je dochter 😞

Cactusje Hoe oud is ze? Zijn jullie al lang bezig met de zindelijkheid? Ik vind het momenteel een erg deprimerend proces, heb haar van het weekend zelfs een luierbroekje aangetrokken terwijl we gewoon thuis waren omdat ik er he-le-maal klaar mee was. Het ging eerst echt heel goed maar nu is het een strijd geworden om haar naar het potje/de wc te laten gaan, dat was nou juist niet de bedoeling.

Vliegen- en beestenangst hier ook present trouwens...

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb zowaar een fatsoenlijk gesprek met hem kunnen hebben vandaag. Hij lijkt wat meer te begrijpen en neemt haar angst éindelijk serieus.
    Nogmaals, bij hem weet je nooit hoe lang dat duurt, maar voor nu is dat in ieder geval positief.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb zowaar een fatsoenlijk gesprek met hem kunnen hebben vandaag. Hij lijkt wat meer te begrijpen en neemt haar angst éindelijk serieus.
    Nogmaals, bij hem weet je nooit hoe lang dat duurt, maar voor nu is dat in ieder geval positief.

Vulpen Hoe oud is ze? Als het een strijd wordt kun je het beter even los laten.

Bij de oudste meerdere pogingen gedaan maar het wilde niet, ze was er nog niet aan toe.
      Daarna het losgelaten, en de laatste poging was ze er aan toe en binnen een dag zindelijk.

De jongste (3 jaar) gaat thuis netjes op de wc als ze zonder luier is. Ergens anders gaat het nog te vaak mis.
      Maar doe ik haar wel een luierbroekje om dan plast ze ook in de luier en gaat ze niet meer naar de wc. En soms wil ze ook echt een luier om (vaak is ze dan moe of niet fit) dan wordt ze boos als ze geen luier krijgt.
      Het komt vanzelf als ze er helemaal aan toe is.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Liekje81 misschien dat je hoofd even wat hulp nodig heeft om het te verwerken? Dit is vrij eenvoudig te verhelpen met een paar sessies emdr.

Sneeuwvlok Ze wordt in november 3, dus wat dat betreft hebben we geen haast!

• [verwijderd]

[verwijderd] herkenbaar. Maar dat hij het voor nu begrijpt is in ieder geval iets inderdaad. Hopelijk heeft je dochter daar ook wat aan. Echt heel sneu dat ze zo bang was/is voor haar eigen vader...

Ik vind het even piep dat ik wss de weken van kerst en oud en nieuw gewoon moet werken. Terwijl dat de enige week is dat mn partner altijd vrij is.
          En hij weet zijn 2 vaste weken voor volgend jaar nog niet, vaak pas laat. dus dikke kans dat ik dan ook geen vrij meer kan krijgen en we helemaal geen vakantie meer als gezin hebben.

Vulpen
          Ze is bijna 4 en nu ongeveer een jaar echt goed zindelijk, behalve snachts dan. Ik geloof ook wel dat de 2e keer echt per ongeluk ging want ze kan goed poepen zullen we maar zeggen, dat ze gewoon echt net te laat was. Volgens mij gaat ze best vaak op het nippertje naar de wc omdat ze eigenlijk direct al roept dat ze klaar is als ze erop zit. Of het komt gewoon heel plots opzetten, dat kan natuurlijk ook nog. Ik denk dat ze het de 2e keer wilde verbergen omdat ik de 1e keer boos was geworden omdat het toen gebeurde door een spinnenwebje. Ze vroeg al vrij snel of ik nog boos was, was ik niet dus het was snel weer goed.

Hopsatee Dit hoort dan in blij berichten maar vooralsnog ziet het er naar uit dat het mannetje alles terug kan krijgen. Al zullen we daarna wel half failliet zijn maar ok, de herinneringen zijn dan terug 🙈

[verwijderd] Ja, dat is miss wel een idee. Ik geef mezelf nog even de tijd. Hij heeft 3 weken in het zh gelegen toen. De eerste dagen waren echt hel. Maar ik moest ook door voor dochter, en ik ben altijd zo van niet zeuren, maar door. Zo ging dat ook toen mn moeder ziek werd. Er werd niet over gepraat thuis, dus maar gewoon door. Dus dat heb ik allemaal lekker weggestopt. Als ik over die jaren praat, doe ik dat heel nuchter. Toen vriend in zh lag en mn vader en zus bij me waren, was het voor het eerst in jaren dat ik gehuild heb in hun bijzijn. Echt een openbaring zeg maar. Ik heb ook echt bij mn vriend gehuild toen we het afsluitende gesprek bij neurochirurg hadden, volgend jaar pas terug. Maar voor de rest moest ik door. Elke dag zh wat een uur heen en uur terug was. Dochter die naar school moest, opgevangen moest worden als ik bij vriend was. Ik werd nogal geleefd. En dan hij uit zh en ik meteen weer aan het werk 30 uur per week. Het lijkt alsof het gewoon een beetje verlaat op de verwerking aankomt. Ik laat het wel toe. Zet zoals vandaag in de auto naar huis liedjes of muziekstukken op die me emotioneel maken. En ik weet dat ik het ook wel kwijt kan bij mensen, maar daar ben ik dus zo slecht in.

Wat een piep nacht gehad zeg. Elk uur eruit geweest voor allebei de kinderen. De oudste nachtmerries en de jongste snipverkouden en benauwd. Je merkt echt dat de R weer in de maand is 😏

Staat mijn oudste weer naast mijn bed, mam, mam, het is 5 voor 8.
              Kut, kut, kut!!
              Ik kijk op m'n telefoon, alarm gemist. Dus ik ben er doorheen geslapen of hij de wekker stond op stil omdat mijn telefoon gisteravond een beetje raar deed...

Tuurlijk! Ga ik een keer met de trein, staat het onding een half uur stil midden op de route. Terwijl mijn leidinggevende op het volgende station stond te wachten om samen naar den Haag te gaan. Jammer, maak ik even slechte sier... En zij is ondertussen al verder gereisd. Wat heb ik toch een bloedhekel aan openbaar vervoer, de volgende keer pak ik de auto. Ik vind filerijden beter te doen dan dit. En je betaalt er nog de hoofdprijs voor ook, om dik te laat te komen 😡😡😡😡

Hopsatee wat fijn! Wij hebben het ook gehad, maar helaas voor ons kon er niets terug gehaald worden. Zeg dit expres achteraf😂 ik ben er echg wel maanden heel verdrietig om geweest. We hadden het op 2 plaatsen back up staan. Externe harde schijf en pc van schoonouders. Toen 1 kapot bleek gingen we terug naar 2, mijn schoonouders hadden zonder overleg vlak daarvoor de pc laten upgraden naar windows 10 door hun pcmannentje alle accounts zou een backup van gemaakt zijn... Je raad het... Onze was nergens meer te vinden, pcmannentje heeft nog van alles geprobeerd maar alles was echt weg.. Externe harde schijf opgestuurd maar niets noppes nada..
                Nu maak ik vaak fotos met de camera van een goede vriendin dus heb zo nog een en ander terug kunnen krijgen en fotos vd bevalling en eerste weken had ik laten afdrukken maar veel is gewoon weg.

Ik heb nu en alles op sd kaartjes, en op de pc en telefoon en in de cloud..
                En ik laat regelmatig afdrukken.

Vond het echt verschrikkelijk.

Manque ik hoorde net al achter elkaar meldingen op het station en moest nog aan je denken. Echt balen!

• Manque hebben hierop gereageerd.

Tantetil stom!

Maar we gaan wel koffie drinken straks 😁
                    Ik overwoog even om terug naar huis te gaan, maar ben toch maar verder gereisd.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb het nu al gehad met vandaag, ik ga terug naar bed 😠