[verwijderd]
Dat zoon weer ziek is het is gewoon sneu. De KInderarts had ons hier al voor gewaarschuwd maar dat het ook gebeurd is enorm balen. Het manneke is bijna jarig.
Dat zoon weer ziek is het is gewoon sneu. De KInderarts had ons hier al voor gewaarschuwd maar dat het ook gebeurd is enorm balen. Het manneke is bijna jarig.
[verwijderd] Geen riool motjes toevallig? Die komen heel veel voor en komen uit je afvoer. Of een lekkage, maar dat is niet te hopen.
Ik kan niet slapen door de kriebelhoest en de hoestdrank is op.
[verwijderd] me 2
Heb ook een paar keer per dag enorm hoestbuien waarbij ik bijna geen adem kan halen en mijn stem helemaal weg is. Dat heb ik al jaren bij elke verkoudheid en t is zo gênant. En nu op school met alle studenten. Ok schaam me dood, t duurt fan ook wel 20-30 min voor t over is.
Hooyo-shimbir wat rot is dat zeg!
Ik heb volgens mij net een spier verrekt door het hoesten ofzo
Gisteren gaan slapen met knallende koppijn en word er nu weer mee wakker. Internet ligt er ook uit, hopelijk is een reset genoeg, want ik werk vanuit huis vandaag.
[verwijderd] volgende week een sixpack op je buik ik heb echt enorm spierpijn ervan.
Wat voel ik mij naar dat ik moet gaan werken vandaag.
Zoon zijn astma speelt enorm op en breng hem dus naar mijn ouders zo
Maar hij hoort gewoon thuis te zijn.
Marshmallow ongesteld geworden, dat verklaard het hopelijk. Hoop dat de pcm snel werkt.
Ik heb een rotopmerking naar mijn man gestuurd die op reis is. Ik kan het niet meer terug draaien en ik heb spijt.
Hij was bij Victoria’s secret geweest maar appte dat hij niks kon vinden voor mij. Mijn man heeft nog nooit lingerie voor mij gekocht, dus ik ben een beetje teleurgesteld. Ik appte terug dat ik snap dat het leuker is om daar te shoppen voor een mooie, slanke vriendin. Dat was niet fair van mij. Nou loopt ons huwelijk al heel lang nogal stroef, hij is ook continu aan het zeuren dat ik moet afvallen, maar dit was een rot opmerking van mijn kant.
Ik wil nu onder een grote steen kruipen.
Hooyo-shimbir dan moet er wel heel wat geks gebeuren
Ik ben blij dat ik zo meteen fysio heb en zij er meteen naar kan kijken, ik kan amper bewegen nu
[verwijderd] ik ga ook even langs de huisarts heb ik besloten. 4x pd een hoestaanval zoals bij kinkhoest/pseudokroep (kinkhoest heb ik als 10 jarige gehad) lijkt me niet normaal 30 min lang incl gierende inademing en stem verlies schaam me dood op straat/school/opticien van de week/supermarkt enz enz
Ansji Kun je er niet nog een excuus berichtje achteraan sturen? Sorry schat,dat had ik niet moeten zeggen oid? Wat naar dat jullie huwelijk al een poosje stroef verloopt
Als ik in de advertentie alleen de optie 'ophalen' aanklik en dit ook zichtbaar is, bedoel ik ook echt alleen ophalen!
Ik heb geen 20 verschillende dozen om 20 boeken te verzenden! Koop je meerdere boeken dan zou ik het kunnen versturen maar iedereen wil maar 1 boek. Ik ga niet 20 keer naar dat postkantoor rijden en nogmaals, ik heb niet zoveel dozen.
Pfft! Marktplaats frustratie
Ik reageerde overal snel op maar denk dat mijn gemiddelde qua reageren nu ferm gedaald is.
Lumihiutale Heb ik idd gedaan. Maar niks meer op gehoord. Hij zit in Amerika en ligt al te slapen. Was gewoon een ondoordachte, impulsieve actie van mij.