[verwijderd]
@Hopsatee oh nee wat kut! Hopelijk kan je het nog terughalen op een of andere manier..
@Hopsatee oh nee wat kut! Hopelijk kan je het nog terughalen op een of andere manier..
Mijn klacht: de kinderen zijn vandaag voor het eerst in weet ik hoe lang alleen met hun vader weg geweest. Speeltuin in de buurt, geen gekke dingen, in de hoop om het contact op te kunnen bouwen.
F heeft een leuke dag gehad, M is compleet over de zeik. Meisje heeft 3 jaar in therapie gezeten voor haar angsten, nadat hij hun vorig jaar dronken opbelde heeft ze helemaal niet meer alleen met hem durven zijn en wat is het éérste wat die lul doet? Bier kopen.
Hij heeft het niet in hun bijzijn opgedronken, maar dat arme kind heeft de hele middag in de speeltuin gezeten in angst dat hij zou gaan drinken. Ze durfde niet naar huis te komen omdat ze bang was dat hij haar achterna zou rennen en boos op haar zou worden. Ze durft niks tegen hem te zeggen omdat ze bang is voor hem.
Ik kan een hele lijst opnoemen van dingen waarvan ze over de zeik is, variërend van haar een baby noemen omdat ze haar ijsje morstte tot aan boos worden omdat ze haar broodje niet lekker vond. Ik vind het zo sneu voor haar, zeker aangezien hij F wél normaal behandelt.
Tot zo ver de onbegeleide omgang dus.
Hopsatee shit zeg! Ik vind dit echt heel erg voor je. Wat een nachtmerrie . Ik hoop zo hard dat ze nog terug te vinden zijn door een of andere whizzkid.
[verwijderd] ach, je arme meisje. Ik zou idd in elk geval haar niet meer zonder begeleiding laten gaan, ze is zo te horen gewoon bang voor haar eigen vader
@Hopsatee.. Kijk eens naar bijv Dropbox.
Ik heb de belangrijkste mappen zelf weer gedeeld met mijn ouders, die er ook weer een back-up van hebben.
Rietjesbeker ga ik ook niet meer toestaan. Zal wel weer flink wat gezeik opleveren, maar is niet anders.
[verwijderd] Waardeloos zeg!
Pff, heb de hele week al flashbacks naar de dagen na ongeluk van vriend. En dan denk ik: het is bijna een half jaar geleden, het moet wel klaar zijn.
[verwijderd] wat een enorme oetlul! En wat zielig voor M!! Hoe gaat het nu met haar?
Hopsatee oh nee!!!!
Ik loop al heerlijk in mijn lange Arabische jurk rond zonder BH, krijgen we nu nog onverwachts visite!
[verwijderd] zielig
Ik heb echt echt echt echt geen zin om morgen weer te gaan werken.
[verwijderd] bah wat vreselijk zeg.
Ik heb zo'n hekel aan de onzekere muts die ik ben met 'daten'.
Zal ik wel of niet? En dat vraag ik me dan steeds weer af
@Tantetil @Toch6 @Marshmallow @Liekje81 ze slaapt weer met de lamp aan..
Ze heeft hem een berichtje gestuurd hoe ze zich voelde, waar ik onwijs trots op ben dat ze dat heeft gedaan. Ze is wel onwijs bang voor de consequenties daarvan, variërend dat ze nu geen zakgeld meer krijgt tot aan dat hij hier komt inbreken vannacht.. ze had zo'n enorme sprongen gemaakt en we zijn weer terug bij af
Ex gelooft natuurlijk dat ik dat heb geschreven en zij zich helemaal niet zo voelt, en is weer aan het dreigen met een rechtzaak.