• [verwijderd]

[verwijderd] hopelijk valt de schade zo mee en sterkte in de warme bus of is het dakraam nog een beetje open?

Dochter heeft de laatste dagen echt een vreselijk humeur. Krijsen, huilen om niks, chagrijnig. Ben er echt klaar mee. Aan de andere kant vind ik dr dan weer zielig, want ze heeft pijn aan dr gebroken sleutelbeen. Maar het is doodvermoeiend.

De buren zitten te frituren in de tuin op 2 meter van waar ik in het gras lig. En nu heb ik honger πŸ˜‰ (en ik heb net al chips op).

Verder moet de verzorgpony van mijn dochter waarschijnlijk naar een andere stal verhuizen. De stal hier zo ongeveer om de hoek (waar mijn dochter ook les krijgt) is helaas te duur, maar dat zou zo ideaal zijn! Maar mijn man wil niet meer gaan betalen, ik zou best de kosten willen delen... Ik hoop dat het lukt een betaalbare stal in de buurt te vinden en niet dat ze hem alsnog gaat verkopen πŸ™

De buurman die al uren zijn tuintegels met de hoge druk reiniger aan het spuiten is. Wat een K** geluid. Sjonge. Lekker dagje thuis in de tuin zo. ☹

iMoeder Iedereen slaapt met de ramen open, het is stil dus je hoort alles

Maar dat probleem werkt 2 kanten op hΓ¨. Ik zet 's ochtends de ramen graag open met dit weer maar als mijn dochter dan een driftbui heeft, krijst ze ook de hele buurt wakker, of ze nou in de tuin zit of niet πŸ˜‰

F*ck, wat heb ik deze ronde pijn van mijn ovulatie... Gister al de hele dag krampen van gehad en het lijkt er op dat het vandaag door gaat πŸ˜₯

• [verwijderd]

We zitten in de speeltuin en er is hier meisje dat heel graag met Robbie wil spelen. Trekt alles uit de kast om zijn aandacht te trekken (bijna lachwekkend πŸ˜› ) maar Robbie tja.. 0 reactie, niet eens een vlugge blik.

Ergens wil ik tegen haar zeggen dat Robbie het niet begrijpt, maar aan de andere kant lijkt me iedereen constant toelichten en uitleggen ook geen reΓ«le optie?
    Pf, stomme dingen waar je over na denkt πŸ™

• [verwijderd]

[verwijderd] afhankelijk van de situatie legde ik het soms wel uit, andere keren deed ik het niet. Dan had het geen meerwaarde of teveel bemoeizuchtige mensen in de buurt.
      Wel lief dat het meisje alles uit de kast haalde.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb het voor nu ook maar gelaten. Meisje was rond dezelfde leeftijd dus ze zal het toch niet begrepen hebben denk ik.
        Ze trok idd al haar charmes uit de kast hoor, lief lachen, naast hem staan, springen, wijzen, handjes voor haar mond en giechelen, op haar hurken in zijn gezichtsveld gaan staan, oogcontact zoeken, heen en weer rennen.. Maar tevergeefs, Robbie had enkel oog voor de dolhofpuzzel πŸ˜†

• [verwijderd]

[verwijderd] Een doolhofpuzzel is ook wel heel interessant, dus ik snap hem wel. πŸ˜‰
          En bij een volgende keer, weer gewoon doen wat voor jou goed voelt en op dat moment het beste uitkomt. En dat zal niet altijd hetzelfde zijn.

[verwijderd] Er valt dan ook nog niet veel uit te leggen toch? Dat is hoe veel jonge kinderen hun eerste sociale interacties hebben, in de speeltuin. Soms ontmoeten ze kinderen die mee willen spelen, soms kinderen die onaardig doen en soms kinderen die ze straal negeren. Zolang Robbie niet door ze gehinderd wordt, zou ik er zelf niets over zeggen. Maar het is vaak lastig te bepalen waar je het beste aan doet. Mijn dochter vindt het soms vervelend als andere kinderen haar vragen gaan stellen, dan weet ik ook niet goed of ik het haar zelf moet laten oplossen of dat ik haar moet helpen met het gesprek.

• [verwijderd]

Hooikoorts πŸ˜–

Mijn kat zag er gisteren heel slecht uit, ik dacht eigenlijk dat hij zou overlijden waar ik bij stond. Maar daarna heeft hij weer wat gegeten en had ik weer wat hoop. Maar vandaag heb ik hem niet meer gezien. Kan hem zowel binnen als buiten niet vinden en ben nu heel bang dat hij ergens is overleden en wij het niet weten. Hij is 17 en was de laatste weken hard aan het aftakelen, dus op zich heb ik er vrede mee, maar deze onzekerheid vind ik vreselijk.

Femkes Ach nee toch! Ik hoop dat jullie hem snel weer vinden. 😒

• [verwijderd]

Femkes

Ach nee....πŸ˜₯
              Sterkte en hopelijk vind je hem snel