Jongste heeft beetje diarree dus toch maar weer een luier aan. Gistermiddag ging het zo goed met het potje. Maar nu al 3x kunnen douchen dus dat schiet niet op

De kat bleek gisteravond opgepikt te zijn door de dierenambulance. Bij de dierenarts een infuus gekregen en ik heb hem net opgehaald bij het asiel. Ik heb wel besloten dat we afscheid van hem gaan nemen voor de vakantie. Hij ziet er echt heel slecht uit en de mevrouw van het asiel gaf ook aan dat het waarschijnlijk de betere keuze is. Maar gelukkig kunnen we wel nog goed afscheid nemen, ik vond deze onzekerheid vreselijk.

Ik ben klaar met alle tegenslagen
    De vaatwasser is kapot
    Allebei onze auto’s zijn kapot
    Het rolluik is kapot
    Daardoor kunnen we waarschijnlijk niet op vakantie want die is ook nog niet geboekt.
    Zo zijn er nog een aantal dingen die enorm tegen zitten. Ik hoop dat het snel allemaal wat makkelijker gaat
    En onze oudste met ASS is niet te genieten door alle spanning van het einde van groep 8

Femkes
    Wat fijn dat je hem weer terug hebt. Het is echt vreselijk als je je dier kwijt bent.
    Sterkte met het aankomende afscheid

• Femkes hebben hierop gereageerd.

Femkes gelukkig weer terecht! Moedig besluit, maar wel het beste, kun je tenminste goed afscheid nemen! Sterkte alvast.

Femkes Fijn dat hij terecht is! En je houdt nou eenmaal van zo'n beest, daar hoort ook bij dat je het dier verder lijden bespaart door een keus voor hem te maken. Het is niet makkelijk, ik heb in 1 jaar tijd 2x afscheid moeten nemen van mijn pluizebeestjes (oud en ziek) met pijn in mijn hart.

Sterkte en knuffel hem nog even helemaal plat!

Femkes Wat fijn dat ie terecht is! Sterkte met afscheid nemen... :

• [verwijderd]

Femkes
      Fijn dat jullie afscheid kunnen nemen.
      Sterkte 🥀

@Femkes gebeurd hier ook vaak in de omgeving. Ze denken dan dat het een hele zieke kat is die al lang zwerft maar blijkt dan gewoon door de ouderdom er slecht uit te zien. Soms moet je de keuze voor de kat maken. Altijd vreselijk maar voor de kat beter <3

• [verwijderd]

Femkes sterkte. Wat een moeilijk besluit, maar een besluit uit liefde voor je dier.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Al twee dagen last van enorme bulten en heeel veeel jeuk. Na wat onderzoek waarschijnlijk last van processierupsen hier. Helpt ook niet mee dat ons huisje tussen de eikenbomen staat.
          Heb al twee nachten haast niet geslapen van de jeuk. Vannacht een poging gewaagd met een bevroren koelelement in bed, om de jeuk mee te kunnen stoppen. Weer maar een uur of drie geslapen. 🙁
          Ben ik staat om naar huis te rijden zeg.

Heeft één van jullie tips wat ik kan doen?

Dit is de achterkant van mijn bovenbenen. Ik zit van mijn tenen tot mijn kaaklijn onder.

[verwijderd] er is een topic over hier. Moet je ff zoeken. In elk geval niet krabben en met plakband de haartjes eraf halen. Die veroorzaken de last. En ook het huisje gied stofzuigen en dweilen om die haartjes weg te krijgen nu.

• [verwijderd]

Thanks @Bloem.
            Helaas niet te vinden via de zoek, mocht iemand een linkje hebben, dan graag. 🤗

• [verwijderd]

[verwijderd] heb je erin getagd, via "Jeuk" gevonden.

Oh hoera, vanochtend de tweede ochtend met een spuitluier van dochter en ochtendmisselijkheid van mij. Wat een ideale combinatie. 🤢🤢🤢

Ik moest gisteren toch wel ongesteld worden, maar zie nog niks... hopelijk zet het snel door want we gaan een weekend weg.

En ik word daar meteen zenuwachtig van, want stel dat!

• [verwijderd]

De ex loopt te dreigen met een nieuwe rechtzaak. Hij wil de kinderen mee op vakantie nemen, ik heb nee gezegd. Hij heeft recht op 1 middag per maand, en dus niet een hele week inclusief overnachting.
                Nu is mijn ptss de reden dat ik de kinderen ernstig te kort doe in hun ontwikkeling door ze niet mee op vakantie te nemen, ben ik de waardeloze moeder die niet in hun belang denkt en geen toestemming geeft dat hij die taak dan op zich neemt.
                Ja hey hallo lul, als je niet wilt dat ik ptss heb, had je me misschien niet dagelijks in elkaar moeten slaan of me opsluiten in een kast, maar natuurlijk, ik ben wel weer de bad guy hier. Het is al kut genoeg dat ik iedere omgang mee moet en mooi weer moet spelen omdat M anders helemaal niet meer wil, en nu wil je mijn ptss inzetten om me op aan te klagen?
                Ik word wel zo schijtziek van hem, het is iedere maand wel weer raak. 😭

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Jezus wat een lul.
                  Ik geloof daar iedereen hier achter je staat. Dus mocht je hulp nodig hebben, durf dat hier te vragen.

Ik neem aan dat je al zijn afwezigheid, slechte planning ect hebt genoteerd? Ik zou hem daarmee om de oren slaan als het tot een rechtzaak komt.
                  Over een tijdje mogen je kinderen zelf kiezen. Dus dan ben je er vanaf. 😘