[verwijderd] gefeliciteerd!
🔒Ongegeneerd klagen
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Wekenlang zitten zeuren dat het op vakantie vast zou regenen en we niet konden zwemmen.
Vakantie is aangebroken en nu is het stralend weer en we hebben een geweldig zwembad.
Maar geen zwempartijtjes, want zoon is 5 uur nadat we zijn aangekomen ziek geworden en heeft streptokokke, heeft antibiotica en mag niet in de zon. Dus ook niet in het zwembad . (Eigenlijk ook dit ook bij loedermoeder, omdat ik over mn zieke zoon klaag, arm mannetje)
[verwijderd] oh dat is balen zeg!!! Beterschap voor je zoon
@[verwijderd] wat balen! Beterschap!
Ik heb enorme migraine maar kan dus behalve paracetamol niks nemen! Paracetamol helpt totaal niet
[verwijderd]
Beterschap @[verwijderd] en @Lovely83
[verwijderd] Aww wat sneu voor jullie!
[verwijderd]
Femkes hopelijk vind je hem snel, sterkte!
[verwijderd]
Femkes oh dat zijn fijn zijn, hopelijk snel duidelijkheid en dat het goed met hem gaat.
Femkes hoop echt dat je hem snel vindt!
@[verwijderd]: nee wat sneu voor jullie zeg, beterschap!
Ik deed net een schuifraam dicht, maar vergat denk ik dat er nog een vinger tussen zat van mij. Dat deed echt pijn. Gisteren ook al deur tegen mijn hoofd aangeknald (bovenste keukenkast deur). Echt hoe krijg ik het voor elkaar..
Jongste heeft beetje diarree dus toch maar weer een luier aan. Gistermiddag ging het zo goed met het potje. Maar nu al 3x kunnen douchen dus dat schiet niet op
De kat bleek gisteravond opgepikt te zijn door de dierenambulance. Bij de dierenarts een infuus gekregen en ik heb hem net opgehaald bij het asiel. Ik heb wel besloten dat we afscheid van hem gaan nemen voor de vakantie. Hij ziet er echt heel slecht uit en de mevrouw van het asiel gaf ook aan dat het waarschijnlijk de betere keuze is. Maar gelukkig kunnen we wel nog goed afscheid nemen, ik vond deze onzekerheid vreselijk.
- Bijgewerkt
Ik ben klaar met alle tegenslagen
De vaatwasser is kapot
Allebei onze auto’s zijn kapot
Het rolluik is kapot
Daardoor kunnen we waarschijnlijk niet op vakantie want die is ook nog niet geboekt.
Zo zijn er nog een aantal dingen die enorm tegen zitten. Ik hoop dat het snel allemaal wat makkelijker gaat
En onze oudste met ASS is niet te genieten door alle spanning van het einde van groep 8
- Bijgewerkt
Femkes gelukkig weer terecht! Moedig besluit, maar wel het beste, kun je tenminste goed afscheid nemen! Sterkte alvast.
- Bijgewerkt
Femkes Fijn dat hij terecht is! En je houdt nou eenmaal van zo'n beest, daar hoort ook bij dat je het dier verder lijden bespaart door een keus voor hem te maken. Het is niet makkelijk, ik heb in 1 jaar tijd 2x afscheid moeten nemen van mijn pluizebeestjes (oud en ziek) met pijn in mijn hart.
Sterkte en knuffel hem nog even helemaal plat!