Honkeytonk ja dat vind ik echt wel te vroeg voor in de tuin 😬 Mijn kinderen slapen dan nog (meestal tot 07:00/07:30) en ik zelf ook!

In het weekend vind ik vanaf 09:00 rustig in de tuin acceptabel, echt spelen vanaf een uur of 10:00...

[verwijderd] serieus 😱 die zou ik echt direct terug sturen naar huis en aan de ouders vragen of ze wel helemaal lekker zijn πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Nog afgezien van dat wij dan dus nog op bed liggen, heb ik β€˜s morgens vroeg echt nog geen zin in andermans kinderen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Haha ik zei vanochtend tegen kinderen die naar buiten wilden nee na 9 uur! Dus blijkbaar zit ik in een goede gedachtegang.

Ik werd vanochtend wakker van buurtkinderen en het eerste wat ik dacht: wie laat er nou al om 8 uur z'n kinderen buiten spelen. Maar het bleek al half tien te zijn. Oeps.

iMoeder ligt ook aan waar je woont. Hier in de wijk heeft elk huis kleine kinderen, die allemaal niet heel laat wakker zijn. Dus mijn dochter mag lekker om 8 uur naar buiten hoor.

[verwijderd] bij ons staan ze ook tussen 730-800 op de stoep πŸ™ˆ

Maar wij wonen ook in wijk met veel kleine kinderen. Denk dat hier tussen 7-19 meer op prijs wordt gesteld dan tussen 10-22 ofzo πŸ™ˆ Gelukkig. Zelfs mijn buren (soort studenten huis voor buitenlandse werknemers ) zie ik vaak om 7/8 uur al buiten ontbijten.

Ik kijk of de gordijnen open zijn bij de buren πŸ˜„ maar heb maar aan 1 kant buren en die slapen volgens mij nooit uit. Ja 8u ofzo πŸ˜† doordeweeks is voor 7u het gordijn open.

Oh en vriendjes hoef ik echt niet zo vroeg hier te hebben.

• [verwijderd]

Ik mag ruim een uur in een snikhete bus zitten en heb 6 soorten chocolade bij die niet mogen smelten πŸ˜–

• [verwijderd]

[verwijderd] hopelijk valt de schade zo mee en sterkte in de warme bus of is het dakraam nog een beetje open?

Dochter heeft de laatste dagen echt een vreselijk humeur. Krijsen, huilen om niks, chagrijnig. Ben er echt klaar mee. Aan de andere kant vind ik dr dan weer zielig, want ze heeft pijn aan dr gebroken sleutelbeen. Maar het is doodvermoeiend.

De buren zitten te frituren in de tuin op 2 meter van waar ik in het gras lig. En nu heb ik honger πŸ˜‰ (en ik heb net al chips op).

Verder moet de verzorgpony van mijn dochter waarschijnlijk naar een andere stal verhuizen. De stal hier zo ongeveer om de hoek (waar mijn dochter ook les krijgt) is helaas te duur, maar dat zou zo ideaal zijn! Maar mijn man wil niet meer gaan betalen, ik zou best de kosten willen delen... Ik hoop dat het lukt een betaalbare stal in de buurt te vinden en niet dat ze hem alsnog gaat verkopen πŸ™

De buurman die al uren zijn tuintegels met de hoge druk reiniger aan het spuiten is. Wat een K** geluid. Sjonge. Lekker dagje thuis in de tuin zo. ☹

iMoeder Iedereen slaapt met de ramen open, het is stil dus je hoort alles

Maar dat probleem werkt 2 kanten op hΓ¨. Ik zet 's ochtends de ramen graag open met dit weer maar als mijn dochter dan een driftbui heeft, krijst ze ook de hele buurt wakker, of ze nou in de tuin zit of niet πŸ˜‰

F*ck, wat heb ik deze ronde pijn van mijn ovulatie... Gister al de hele dag krampen van gehad en het lijkt er op dat het vandaag door gaat πŸ˜₯