Groot zwembadtopic
Rosemary Enig idee wat het kan zijn en hoe ik het weg krijg?
Is het niet de vulling van de zandfilterpomp (ik weet niet of je een pomp met zand of glasparels hebt). Deze hoort niet te lekken, maar ons eerste exemplaar had een fabricage fout en toen lekte er vulling in het bad. We hadden nog garantie en kregen toen een nieuwe opgestuurd.
Rosemary Ik vind het verder nogal veel gedoe
Ik heb er echt nauwelijks werk aan. Ik doe er elke week een nieuwe chloortablet in en als ik ga zwemmen vis ik met een netje een paar vliegjes eruit. De rest haalt de skimmer en pomp er vanzelf wel uit. Stofzuiger etc gebruik ik bijna nooit. Is jullie pomp wel goed dat je er veel werk aan hebt of waar heb je veel werk aan?
Cactusje Deze heb ik ook (sinds deze week) en ik ben helemaal fan!
Hier wordt nog bijna dagelijks goed gebruik gemaakt van het zwembad
Hier staat ie inmiddels ook, maar nog maar 1x gebruikt, afgelopen woensdag. De temperaturen van afgelopen dagen zijn te laag, dafne heeft het dan echt koud.
Liekje81 hier doen ze meteen een badjas aan als ze er uit komen, is dat een idee?eruit gaan vinden ze hier ook koud vaak. Dus dan staat een van ons klaar met badjas en grote handdoek, snel inwikkelen en binnen verder afdrogen
Hier loopt dochter het liefst nog met -20 naakt rond dus qua kou valt het wel mee hier
In het zuiden van het land is het vaak nog wat warmer dus hier hebben ze gisteren nog gezwommen. Ik denk dat het vandaag en morgen wel te koud is.
Hoe halen jullie dat 'stof' uit het zwembad?
Softbasegaming Op de bodem met een bodemstofzuiger en als het aan het oppervlak drijf met een schepnet.