Volgens mij zit er een lek in t zwembad 😩. Ben er nou alweer klaar mee.

Softbasegaming
    Lek nog gevonden of zwembad afgebroken? 😂

Mijn pomp lekt toch teveel naar mijn zin. Zonde van het water. Enig idee meiden? Er zit een rubber in en nog een ding. Hij zit zo stevig vast dat ik hem niet meer losgedraaid krijg.
    Iemand hier die ook zo’n pomp heeft en kan laten zien wat er in zit?

5 dagen later

Zwembad is weer geopend. Zit echt teveel water in door alle regen dus ik hoor continu klotsklotsklots van alles wat er uit golft 😅

Bij ons staat die ook weer. Nu andere kant van de tuin dus hoop dat die wat warmer gaat worden. Hebben een warmte mat en moet nog nippenfolie halen, dan zou t wel goed komen.

Toch6 zo'n 10/15cm eruit geklotst gisteren 😅 maar weer even bijvullen

Hier hebben ze vandaag heel veel gezwommen. Zelf er vanmiddag ook nog even ingedoken in ondergoed. Ik was te lui om mij om te kleden 😅. Watertemperatuur is goed met de warmtepomp. Ben er erg blij mee!

16 dagen later

Weer zo’n dag dat ik blij ben met m’n zwembad! Ik vind het verder nogal veel gedoe 🫣

Er ligt op de bodem een soort stof. Het is geen zand, geen idee wat het is. Maar het ligt op de bodem, ook als de pomp aanstaat.
        Ik krijg het er niet uit met de zwembadstofzuiger. Ik heb er zo 1 met een netje, maar daar blijft het niet inzitten.
        Enig idee wat het kan zijn en hoe ik het weg krijg?

Rosemary
          Ik heb vorig jaar zo'n elektrische stofzuiger gekocht. Daar zit het netje binnenin en er ontsnapt heel weinig tot geen vuil uit.

Rosemary Enig idee wat het kan zijn en hoe ik het weg krijg?

Is het niet de vulling van de zandfilterpomp (ik weet niet of je een pomp met zand of glasparels hebt). Deze hoort niet te lekken, maar ons eerste exemplaar had een fabricage fout en toen lekte er vulling in het bad. We hadden nog garantie en kregen toen een nieuwe opgestuurd.

Rosemary Ik vind het verder nogal veel gedoe 🫣

Ik heb er echt nauwelijks werk aan. Ik doe er elke week een nieuwe chloortablet in en als ik ga zwemmen vis ik met een netje een paar vliegjes eruit. De rest haalt de skimmer en pomp er vanzelf wel uit. Stofzuiger etc gebruik ik bijna nooit. Is jullie pomp wel goed dat je er veel werk aan hebt of waar heb je veel werk aan?

Hier staat ie inmiddels ook, maar nog maar 1x gebruikt, afgelopen woensdag. De temperaturen van afgelopen dagen zijn te laag, dafne heeft het dan echt koud.

Manque hier zitten ze ee ook wel vaak in gelukkig

• Trees hebben hierop gereageerd.

Liekje81
                Kleine meid komt er ook altijd helemaal verkleumd uit. Ik zet hem dit jaar ook niet neer, heb vorige week wel zo'n klein badje gekocht voor de warme dagen.

Toch6 hier ook dagelijks. Ben ook erg blij met de verwarming in het bad.

Trees ondanks de verwarming te koud. Vooral als je er dan uit komt. Door de wind en gewoon te lage temperatuur. Hopelijk kunnen we er deze zomer toch wat meer gebruik van maken nog.