Liekje81 Hier staat ie inmiddels ook, maar nog maar 1x gebruikt, afgelopen woensdag. De temperaturen van afgelopen dagen zijn te laag, dafne heeft het dan echt koud.
Cactusje Liekje81 Kleine meid komt er ook altijd helemaal verkleumd uit. Ik zet hem dit jaar ook niet neer, heb vorige week wel zo'n klein badje gekocht voor de warme dagen.
Liekje81 Trees ondanks de verwarming te koud. Vooral als je er dan uit komt. Door de wind en gewoon te lage temperatuur. Hopelijk kunnen we er deze zomer toch wat meer gebruik van maken nog.
Honkeytonk Liekje81 hier doen ze meteen een badjas aan als ze er uit komen, is dat een idee?eruit gaan vinden ze hier ook koud vaak. Dus dan staat een van ons klaar met badjas en grote handdoek, snel inwikkelen en binnen verder afdrogen
Trees Liekje81 Eruit is ook wel koud. Het bad staat naast het weiland en daardoor vol in de wind. Ik heb de verwarming ingesteld op 30 graden en dat is echt lekker. Ik trek zelf direct een badjas aan als ik eruit kom. De meiden omwikkelen zich direct met een grote handdoek.
Softbasegaming Hier loopt dochter het liefst nog met -20 naakt rond dus qua kou valt het wel mee hier 🤣
Liekje81 Trees ja, onze tuin is heel open en ook veel wind. Hier de verwarming op 28 graden. Ze wil het liefst erin, eruit, beetje spelen enzo. En dat is gewoon niet leuk als je het telkens koud hebt, snap ik wel. Dus duimen op nog 25 graden deze zomer 😊
Trees Liekje81 oh ja als ze er in en ertoe gaat, is het ook wel erg koud. Zodra ik eruit ben, dan ben ik er ook wel klaar mee. Ik blijf ook echt tot mijn schouders in het water. Anders is het mij ook te koud.
Honkeytonk Liekje81 Trees Ah ja , erin en dan eruit spelen is nu niet lekker. Hier blijven ze in het water of eruit en er meteen in springen. Ik ben er ook wel snel klaar mee als.ik eruit ben 🙈 Hier op 29 😂
Jessie80 In het zuiden van het land is het vaak nog wat warmer dus hier hebben ze gisteren nog gezwommen. Ik denk dat het vandaag en morgen wel te koud is.
Manque Softbasegaming Op de bodem met een bodemstofzuiger en als het aan het oppervlak drijf met een schepnet.
Liekje81 Softbasegaming wij hebben geen bodemstofzuiger, maar gewoon met een stukje slang lukt ook. Toevallig net nog gedaan. Slang in water, zuigen aan andere kant en als water eruit komt, kun je 'stofzuigen'. 😊
Softbasegaming Zwembad laten leeglopen. Dochter zwemt er niet in want water te koud en ik wil m'n tuin terug. Volgens jaar misschien slagje kleiner.
Dahlia Het zwembad loopt nu leeg. Het was een beetje groen nadat we van vakantie terug kwamen maar rkegen het niet meer goed. Nu dat het tussen de 20 en 25 graden word met bewolking gaan ze er toch niet meer in dus weg met het ding.
Rosemary Ik heb m’n tuin weer terug. Na de vakantie zaten er beestjes in en aangezien de kinderen er weinig in zitten omdat het toch wat frisser is en school/werk volgende week weer begint heb ik hem opgeruimd. De kinderen hebben er echt wel plezier van gehad, maar ik vond het toch ook wel veel gedoe. Maar dat kwam voornamelijk doordat ik hem via marktplaats had gekocht en het niet compleet en kapot was.