Groot zwembadtopic
Liekje81 hier doen ze meteen een badjas aan als ze er uit komen, is dat een idee?eruit gaan vinden ze hier ook koud vaak. Dus dan staat een van ons klaar met badjas en grote handdoek, snel inwikkelen en binnen verder afdrogen
Hier loopt dochter het liefst nog met -20 naakt rond dus qua kou valt het wel mee hier
In het zuiden van het land is het vaak nog wat warmer dus hier hebben ze gisteren nog gezwommen. Ik denk dat het vandaag en morgen wel te koud is.
Hoe halen jullie dat 'stof' uit het zwembad?
Softbasegaming Op de bodem met een bodemstofzuiger en als het aan het oppervlak drijf met een schepnet.
Softbasegaming wij hebben geen bodemstofzuiger, maar gewoon met een stukje slang lukt ook. Toevallig net nog gedaan. Slang in water, zuigen aan andere kant en als water eruit komt, kun je 'stofzuigen'.
Zwembad laten leeglopen. Dochter zwemt er niet in want water te koud en ik wil m'n tuin terug. Volgens jaar misschien slagje kleiner.
Het zwembad loopt nu leeg. Het was een beetje groen nadat we van vakantie terug kwamen maar rkegen het niet meer goed. Nu dat het tussen de 20 en 25 graden word met bewolking gaan ze er toch niet meer in dus weg met het ding.
Ik heb m’n tuin weer terug.
Na de vakantie zaten er beestjes in en aangezien de kinderen er weinig in zitten omdat het toch wat frisser is en school/werk volgende week weer begint heb ik hem opgeruimd.
De kinderen hebben er echt wel plezier van gehad, maar ik vond het toch ook wel veel gedoe. Maar dat kwam voornamelijk doordat ik hem via marktplaats had gekocht en het niet compleet en kapot was.
Hier is hij inmiddels ook leeg. Nog niet schoon
Hier gaat ie ook weg het weekend. Of maandag. Volgend jaar een warmtepomp, want ze vindt het water al snel te koud en er wordt dan toch minder gebruikt van gemaakt.
Ik had een warmtepomp maar ik vond hem teveel herrie maken. Het opwarmen ging met 1 graad per uur, dus hij moest lang aanstaan, eigenlijk constant.
Echt een irritant hard geluid, wilde ik mezelf en m’n buren niet aandoen.
Dus mocht je er 1 kopen volgend jaar, kijk naar de decibellen