Dat stempel stiften niet meer van je gezicht af gaan
Het komt zelfs door mijn make-up heen..
Tips zijn welkom
Dat stempel stiften niet meer van je gezicht af gaan
Het komt zelfs door mijn make-up heen..
Tips zijn welkom
Oh make-up remover werkt gewoon
Bubblicious van dat laatste liedje krijg ik echt de kriebels, maar mijn dochter vindt het ook geweldig
We zitten nu in een heel klein huurhuis, we worden er allemaal kriebelig van, en hebben werkelijk bijna geen plaats (ligt ook aan te grote meubelen voor jn dat huis) dus dit jaar echt maar een mini boompje.
Volgende kerst kunnen we helemaal los.. dan komt er minimaal 1 boom in de woonkamer en 1 in de keuken.. verheug me er nu al op
BabyFG Dat ik nu bijna 19 weken zwanger ben en nog maar 1,7 kilo aangekomen ben
![]()
in tegenstelling tot bij dochter 6 jaar geleden kwam ik elke maand 3 kilo aan ongeveeren was ontzettend bang op herhaling (startgewicht was al hoger ook dit keer). Dus ik heb hoop dat dit goed zal blijven gaan, snoepen doe ik echt wel
Herkenbaar! Hier nu bijna 20 weken zwanger en 1 kg zwaarder. Bij mn dochter al zeker 6 erbij toen en in totaal 25 toen wijdt t maar aan de reserves die er nog aan zitten van haar zwangerschap
Ik zou me er allang niet meer om moeten verbazen maar mΓ‘n, wat kan familie toch heerlijk oordelen en zomaar uit het niets vanalles beginnen roepen dat nergens over gaat. Inclusief oude koeien enzo
Ik verbaas me er meer over dat ik voor de verandering eens mijn mond heb opengetrokken
Ow en over dat ik dat op zp niet wilde delen maar hier wel
[verwijderd] goed dat je je mond hebt open getrokken!
Betsy Danku
Ik schrok er eigenlijk zelf best wel van, was toch een beetje van slag maar het luchtte wΓ©l erg op! Ik wen er wel aan
Lumihiutale babyolie!
Oh spuit 11. Blij dat het gelukt is!
Dat ik best moet wennen aan deze cactus als avatar. Op zp heb ik natuurlijk een andere en denk steeds, wat is dat voor plaatje
Dat ik gister heel lang over een nieuwe naam heb nagedacht en nu al denk. Why?? Wie is dat?
Ik ben trots op mijzelf dat ik net heb ontdekt hoe je kan zien als mensen op je hebben gereageerd op dit forum. Voor mijn doen is dat best snel
Dat mijn zoon gisteravond een clubrecord heeft gezwommen met de vlinderslag. We waren er van overtuigd dat hij gediskwalificeerd was vanwege een fout met zijn benen. Maar na overleg met de scheidsrechter bleek hij perfect te hebben gezwommen. Blij dat de scheidsrechter alle diskwalificatie aanvragen moet tekenen en dat mijn zoon in de buitenste baan zwom, dus de scheidsrechter hem dus heeft gezien. Hij heeft de aanvraag dus afgewezen.
Deze dag was een βeen grote verbazingβ dag
Ik ben verbaast dat ik mn stoute laarzen heb aangetrokken en een topic heb geopend op het Seksualiteit stuk. Maar de respons is niet overweldigend. Terwijl ik mij een nachtkastjes topic kan herinneren waarin veel meiden aangaven wel het 1 en ander in huis te hebben...
Ooo en ik ben verbaasd dat er nog geen sowieso topic is, of was het nou zowiezo of zo ie zo