[verwijderd] Betsy Danku ๐ Ik schrok er eigenlijk zelf best wel van, was toch een beetje van slag maar het luchtte wรฉl erg op! Ik wen er wel aan ๐
Cactusje Dat ik best moet wennen aan deze cactus als avatar. Op zp heb ik natuurlijk een andere en denk steeds, wat is dat voor plaatje๐
[verwijderd] Dat ik gister heel lang over een nieuwe naam heb nagedacht en nu al denk. Why?? Wie is dat?
[verwijderd] Ik ben trots op mijzelf dat ik net heb ontdekt hoe je kan zien als mensen op je hebben gereageerd op dit forum. Voor mijn doen is dat best snel ๐
Luuz Dat mijn zoon gisteravond een clubrecord heeft gezwommen met de vlinderslag. We waren er van overtuigd dat hij gediskwalificeerd was vanwege een fout met zijn benen. Maar na overleg met de scheidsrechter bleek hij perfect te hebben gezwommen. Blij dat de scheidsrechter alle diskwalificatie aanvragen moet tekenen en dat mijn zoon in de buitenste baan zwom, dus de scheidsrechter hem dus heeft gezien. Hij heeft de aanvraag dus afgewezen.
iMoeder Ik ben verbaast dat ik mn stoute laarzen heb aangetrokken en een topic heb geopend op het Seksualiteit stuk. Maar de respons is niet overweldigend. Terwijl ik mij een nachtkastjes topic kan herinneren waarin veel meiden aangaven wel het 1 en ander in huis te hebben...
Manque iMoeder Maar de respons is niet overweldigend. Even wachten tot de wijntjes hun werk gedaan hebben ๐
Piep2016 Ooo en ik ben verbaasd dat er nog geen sowieso topic is, of was het nou zowiezo of zo ie zo ๐
Bloem Piep2016 Ooo en ik ben verbaasd dat er nog geen sowieso topic is, of was het nou zowiezo of zo ie zo ๐ Sowieso toch ๐
Adrianaj Dat ik net thuis kom van een etentje, en mijn vriend met de baby op de bank the walking dead zit te kijken. Serieus.. ๐
Betsy Adrianaj Met een baby kan alles. Ik riep vanmiddag in de auto "stelletje debielen" naar 2 jochies in een polo die me afsneden. Hoorde ik vanaf de achterbank mijn twee jarige dochter "debielen debielen" roepen. Oeps.........
Piep2016 Betsy ooo die ken ik mijn ontschoot het k..wijf ooit waar mijn dochter bijzat. Heb nog even het woord tutwijf gehoord als we in de auto zaten blij dat ze het officiรซle woord niet kon zeggen ๐
Ffion Betsy Met een baby kan alles. Ik riep vanmiddag in de auto "stelletje debielen" naar 2 jochies in een polo die me afsneden. Hoorde ik vanaf de achterbank mijn twee jarige dochter "debielen debielen" roepen. Oeps......... Mijn dochter roept tegenwoordig als we in de auto zitten en een medeweggebruiker doet iets achterlijks (of zij denk dat) : โEikels!โ Van wie ze dat nou heeft... ๐ค
Kipsate Piep2016 Zo herkenbaar inderdaad. Hier wordt mijn favoriete stopwoordje nu ook door zoontje regelmatig gebruikt. "JEZUS" en hij zegt het zo schattig met een klein slisje ๐ซ
Micchan Dat ik net mee heb gelopen met een zoekactie, een kind werd sinds half zeven vermist. Ik ben echt een eersteklas mietje dus ik zou dit normaal gesproken nooit doen. Hij is overigens heel snel daarna gevonden, gelukkig! ๐
Littlegirl1989 Micchan wat heftig zeg! Lotion getver! Ennn hier verbaas ik me over hoe snel een half forum kan overhuizen naar een andere plek zonder echte coรถrdinatie. Wauw, wat een samenwerking!