Hoe hard en hoog mijn tweejarige dochter kan gillen.. Bizar!
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
[verwijderd]
Nou, hier een kind van 8 die het gewoon niet wil doorslikken, nooit gedaan ook. En ja, dat is heel lastig. Maar een kind wat niet wil eten (of in dit soort gevallen medicatie niet wil doorslikken) en een kind wat niet wil slapen....daar kun je het gewoon Γ©cht niet van winnen.
[verwijderd]
Dat werkgever weer verbaasd is over het feit dat ik al klaar ben met mijn werk. Gelukkig mijn laatste dag hier!
[verwijderd]
Angel1980 en hoe gaat het met de hamster?
Ik heb ooit mijn kip laten opereren aan haar oog. Paar maanden later besloot onze hond zin in kip te hebben. Daaaag kip
[verwijderd] ze heeft het niet gered, de narcose is haar fataal geworden.. We hebben haar net opgehaald bij de Ranzijn en gaan haar straks begraven bij de konijnen in de tuin. En zo 'stoer' als dat ik me gister voelde, zo emotioneel ben ik nu. Heb nog zitten huilen in de winkel samen met de kids (en het helpt niet dat ik vandaag ongesteld ben geworden
). Elke keer denk ik dat ik het wel rationeel kan benaderen, maar puntje bij paaltje vergeet ik hoe sterk ik me hecht, zelfs aan de meest kleine wezens. Dus het verdriet mag er zijn, heb ik net maar heel verstandig besloten.
R.I.P. Tommy
[verwijderd]
Angel1980 ach gossie wat sneu . Sterkte en je mag inderdaad best verdrietig zijn.
Lief meiden, dank jullie wel! Dit doet me goed
[verwijderd]
Sterkte @Angel1980!
Angel1980 Sterkte! En natuurlijk mag je ook verdrietig zijn om een hamster, ook al is ie klein.
Dat ik gewoon na 13 jaar bij dezelfde werkgever (op mijn 16e als stagiaire daar begonnen) mijn baan heb opgezegd en kon kiezen uit 3 nieuwe banen (verbaasd dat ik dit durf en er nog zin in heb ook hihi).
[verwijderd]
1986Lynn gefeliciteerd! Ik verbaas mij ook elke keer weer hoe gewild je bent als gz-er. Al het harde werk was dus niet voor niks. Heb je al een keuze gemaakt?
- Bijgewerkt
[verwijderd] joh echt he.
Ik ga bij ***** werken.
Liekje81 oei dat is wel heel snel... mijn dochter ging met ongeveer een punt per jaar achteruit en krijgt nu sinds een jaar druppels om de achteruitgang te remmen en dat werkt!
De achteruitgang remmen is nodig omdat er uit onderzoek is gebleken dat mensen boven de 40 met een sterkte van meer dan -6 een grotere kans hebben op oogziektes.
Ik heb -7,5 en -8,0 dus de kans dat mijn dochter die kant op zou gaan is groot, mijn vader en broer hebben ook slechte ogen.
Ze heeft nu -3,5 en -3,75
ben je met je dochter bij de oogarts/ortoptist?