[verwijderd] Belachelijk. Echt asociaal om dat te doen. Wat heb je gezegd?

• [verwijderd]

Dat was misschien het ergste. Ik zei niks. Ik was supermoe en er zaten vier volwassenen met vijf kinderen onder de vier aan tafel waarvan drie van mij.

Dat ik maar niet in gewicht aankom, en ik echt alles vreet wat los en vast zit.

Bananenpannenkoekjes zijn best te eten. Ik had gister maple syrup gekocht omdat ik die wel lekker vind, maar had eigenlijk nog geen idee waarvoor ik het zou gaan gebruiken. Normale pannenkoeken eten wij eigenlijk ook zelden. Ik heb dus even snel het receptje opgezocht voor bananenpannenkoekjes en in elkaar geflanst, lang leve de blender! Beetje maple syrup erop en ja, best lekker. Zal vragen of de oudste ze morgen als ontbijt wil, de jongste vond vooral de syrup erg lekker๐Ÿ˜†

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dat sommige moeders echt tot de puntjes verzorgd zijn. Geen uitgroei, haren gestyled, compleet in de make-up, mooie nagels, dat soort dingen. Kom ik aan met dag 3 met dry shampoo, afgebladderde nagels en zelfs geen tijd om een creme op te smeren. Hoe dan??

[verwijderd] ja dat vraag ik me ook af๐Ÿ™ˆ misschien staan ze heel vroeg op of doen ze het de avond van te voren al๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Skye Ik vermoed het eerste ๐Ÿ˜‚ Onze zoon is een uitslaper en aangezien we nu qua werk erg rustig zijn blijven we zelf ook heerlijk lang liggen. Ja, dan heb je geen tijd he ๐Ÿ˜‰

Wist even geen ander topic maar ik mis iemand...iemand marchella gezien??

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Dat ik de dokter belde om te bespreken dat mijn dochter gaat braken van de antibiotica die was voorgeschreven en de assistente bleef volhouden dat ik mijn peuter gewoon nog een keer moest geven en haar moest dwingen het niet uit te spugen daarna. Uhm, ze is 2,5 dat snapt ze niet. Nee van de dosis door een danoontje ging ze ook braken, en nee die fles limonade waar ik het in heb gedaan raakt ze met geen vinger aan. Nee sorry mevrouw Dasty ze moet het gewoon nemen en mag daarna niet braken dat moet u haar echt uitleggen. Vroeger deden we gewoon kind in de houdgreep, neusn dichtknijpen en achter in de keel spuiten. Leuk voor jou dat dat vroeger zo ging maar mijn kind heeft een erg sterk kokhalsreflex dat gaat niet werken! Gelukkig was de huisarts wat begripvoller en heb ik een andere kuur gekregen die ze wel binnen houd. Voelde me aangevallen als moeder/opvoeder.

[verwijderd]
          hier op school geen last van,in het begin deed ik nog mijn best om er uitgeslapen uit te zien,maar nu denk ik: laat maar, voor die 2 minuten heen en terug lopen en kind in de klas dumpen. ( en ik zie vele malen erger dan hoe ik eruit zie ๐Ÿ˜‚)

Ik heb me verbaasd over het feit dat onze hamster morgen geopereerd gaat worden ๐Ÿ˜ณ Arm beestje van 2 jaar oud heeft waarschijnlijk een tumor die haar oogbol eruit heeft gedrukt (sorry voor de onsmakelijke teksten) en nu gaat ze morgen onder het mes en krijgen we een klein piraatje ervoor terug (als ze รผberhaupt de narcose overleefd). Maar de dierenarts vond dat ze nog best levendig was en dat het wel de moeite waard was. Maar ik had dus geen idee dat ze knaagdieren opereren, ik ging er vanuit dat ze een spuitje zou krijgen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..

Angel1980 Oh wat bijzonder! Had ook nooit verwacht dat ze een hamster zouden opereren. Vind ik toch โ€˜fijnโ€™ om te lezen. Hopelijk loopt het allemaal goed

• [verwijderd]

Angel1980 onze hamster is vroeger doormidden gebeten door de kat. Is weer aan elkaar genaaid door de dierenarts. Mโ€™n moeder heeft drie dagen met die hamster in bed geslapen om hem warm te houden en snachts vocht te geven en dag vier was ie dood ๐Ÿ˜‚ Zโ€™n doopnaam was fortuintje.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Aaahhhh. Wat lief!!. Ik zou graag jouw moeder eens ontmoeten. Klinkt als een topwijf! (en waarschijnlijk zo ongeveer van mijn leeftijd of ergens in de buurt?)

[verwijderd]
                Die assistente wens ik zelf een slechte reactie op antibiotica toe. Heb het zelf eens gehad toen ik al lang en breed volwassen was. Je voelt je echt hondsberoerd en dat spugen is gewoon echt niet tegen te houden.

Hopelijk knapt je dochter snel op met de andere antibiotica.

Angel1980 Ja klopt de hamster van mijn zusje heeft vroeger een hersenbloeding gehad ook geopereerd. Ik moet alleen wel zeggen dat ie 2 maanden later alsnog dood was ๐Ÿค”

Hopsatee dat is dus ook mijn 'angst'. Voelt een beetje zinloos, maar mede omdat ze ook al twee jaar is, ze is in principe heel erg oud. En het belangrijkste is dat ze niet moet/mag lijden.

Maar goed, ik vind ook wel weer dat als je huisdieren hebt, je er alles aan moet doen om ze goed te verzorgen en daar hoort dit ook bij. Wij hebben onze konijnen in het verleden ook intensief verzorgd toen een van hen (tot tweemaal toe) langdurig antibiotica nodig had.

En ze wordt nu wel erg gemist, hoe klein ook, ze hoorde er wel bij. En de ene na de andere anekdote wordt nu besproken, ik denk wel eens "hoeveel kan je er hebben over รฉรฉn hamster"? ๐Ÿ˜