[verwijderd] Ik heb mij verbaasd over het verhaal van @Famofthree het lijkt net een soap. Heb je nog iets van hem gehoord? De creep.
iMoeder Torretjeee Ik pas echt nooit wat in een winkel, als ik al naar de winkel ga. Ik breng het liever later terug dan dat ik de horror van het pashokje onderga.
Torretjeee iMoeder ja ik bestel ook vaker wat om thuis te passen. Maar ik moest nog even wat voor vandaag hebben en dacht wel even snel te kunnen passen. Maar nu heb ik wel 2 broeken ipv 1. En ik had er eigenlijk maar 1 nodig π
Marshmallow @Sweetl en @iMoeder ja die had ik dus al geprobeerd, maar ik drink voornamelijk latte en opgeschuimd vond ik het niet zo lekker π
Softbasegaming Dat ongesteld worden zoveel pijn kan doen π. Doet volgens mij veel meer pijn dan toen ik weeΓ«n had π
[verwijderd] Dat men het op sommige Facebook groepen nodig vindt om βmanβ af te korten naar βmlβ (man lief) WTF, tik die ene extra letter zeg, bespaart een hoop onduidelijkheid! ml is wat mij betreft gewoon milliliter hoor! π
[verwijderd] [verwijderd] WTF, tik die ene extra letter zeg, bespaart een hoop onduidelijkheid! ml is wat mij betreft gewoon milliliter hoor! Misschien zijn niet tevreden over de afmeting van hun man en willen ze dat zo benadrukken π€ππ€π
Rietjesbeker Dat dochter niet meer drinken uit haar beker met wilde, maar nu wel de watertafel staat leeg te drinken.
Luuz De oudste heeft nu een zwemwedstrijd en zit al vanaf het begin met een rubix kubus te spelen. Hij is om 17.00 uur gaan zitten en heeft tussendoor de schoolslag gezwommen, maar verder doet hij niks anders dan met die kubus te klooien π mooi om te zien dat hij tussendoor met een andere jongen wat zit te kletsen. Die jongen laat hem een stukje lezen uit de Donald duck en moeten vervolgens ergens om lachen. Even later leert hij de ander hoe je 1 zijde moet oplossen. Twee blije gezichten als het uiteindelijk lukt. Die jongen is 3 jaar ouder. Zijn leeftijdsgenootjes zitten lekker met elkaar te klieren en te lachen, maar de mijne zoekt de oudere jongens op. Heel mooi om te zienπ
Honkeytonk Dat ik net over de babyfoon hoor 'oh denneboom, oh denneboom, wat schoooon, lampjes aan' π
[verwijderd] Honkeytonk Wij hoorden onze dochter afgelopen week sinterklaasliedjes zingen in bed! π