Lumihiutale Het verbaasd me dat er hier in de flat zoveel stinkende mensen wonen.. Elke keer stinkt de hele lift ernaar,zo ontzettend goor. Ga gewoon douchen smeerlappen!
fafa [verwijderd] Daar staat volgens mij "commodore 64" op đ En ik denk dat ik hem wel zou herkennen. Is jeugdsentiment. Maar nee, er staat er helaas geen.
[verwijderd] Mijn kleine meisje is net voor het eerst in de python geweest đą Ze twijfelde vanmorgen over Joris en de draak, maar daar was het te druk, dus deed ze die maar even đŗ
[verwijderd] fafa ik ken een man met verzameldwang die ze verzamelt plus nog meer oude meuk, zoals 100.000 snoertjes en videobanden. Ik hoop dat ergens in Friesland is en deze man nu eindelijk aan het opruimen is. Binnen was het namelijk nog veel erger đŦ.
[verwijderd] Famofthree Nee....đą Wat een mafkees zeg! Veel sterkte met eventuele rompslomp di een hierbij komt kijken
iMoeder fafa Jeetje wat zou ik graag eens in die dozen snuffelen zeg! Zien er veelbelovend uit.. đ
Toch6 Dat de kinderen zo makkelijk om te kopen zijn met een paaseitje đ¤Ŗ peuter op het potje plassen/poepen. Kleuter zonder zijwieltjes fietsen... Dat ik nog paaseitjes heb liggen zegt denk ik wel genoeg over hoe veel ik er eet đ
Robije Jules die van mij waren te eigenwijs om omgekocht te worden đ. Uiteraard wel geprobeerd. (oudste was ook niet om te kopen met snoep om de naam van haar zusje al te verklappen)
Marshmallow Sojamelk is best wel lekker, dus dat gaat voortaan door de koffie ipv geitenmelk. Gezonder en goedkoper đ
Torretjeee Ik wilde net 2 broeken passen in de winkel.. maar bij alle pashokjes stonden veel te veel mensen te wachten. Ik was met mijn peuter dus heb ik de broeken maar gewoon meegenomen. Als ze niet passen breng ik ze morgen wel weer terug dacht ik. Passen ze gewoon en ze zijn nog leuk ook đ , dat is echt een wereld wonder.
iMoeder Torretjeee Ik pas echt nooit wat in een winkel, als ik al naar de winkel ga. Ik breng het liever later terug dan dat ik de horror van het pashokje onderga.
[verwijderd] Ik heb mij verbaasd over het verhaal van @Famofthree het lijkt net een soap. Heb je nog iets van hem gehoord? De creep.
Torretjeee iMoeder ja ik bestel ook vaker wat om thuis te passen. Maar ik moest nog even wat voor vandaag hebben en dacht wel even snel te kunnen passen. Maar nu heb ik wel 2 broeken ipv 1. En ik had er eigenlijk maar 1 nodig đ
Marshmallow @Sweetl en @iMoeder ja die had ik dus al geprobeerd, maar ik drink voornamelijk latte en opgeschuimd vond ik het niet zo lekker đ