Marshmallow @Sweetl en @iMoeder ja die had ik dus al geprobeerd, maar ik drink voornamelijk latte en opgeschuimd vond ik het niet zo lekker π
Softbasegaming Dat ongesteld worden zoveel pijn kan doen π. Doet volgens mij veel meer pijn dan toen ik weeΓ«n had π
[verwijderd] Dat men het op sommige Facebook groepen nodig vindt om βmanβ af te korten naar βmlβ (man lief) WTF, tik die ene extra letter zeg, bespaart een hoop onduidelijkheid! ml is wat mij betreft gewoon milliliter hoor! π
[verwijderd] [verwijderd] WTF, tik die ene extra letter zeg, bespaart een hoop onduidelijkheid! ml is wat mij betreft gewoon milliliter hoor! Misschien zijn niet tevreden over de afmeting van hun man en willen ze dat zo benadrukken π€ππ€π
Torretjeee iMoeder ja ik bestel ook vaker wat om thuis te passen. Maar ik moest nog even wat voor vandaag hebben en dacht wel even snel te kunnen passen. Maar nu heb ik wel 2 broeken ipv 1. En ik had er eigenlijk maar 1 nodig π
Rietjesbeker Dat dochter niet meer drinken uit haar beker met wilde, maar nu wel de watertafel staat leeg te drinken.
Luuz De oudste heeft nu een zwemwedstrijd en zit al vanaf het begin met een rubix kubus te spelen. Hij is om 17.00 uur gaan zitten en heeft tussendoor de schoolslag gezwommen, maar verder doet hij niks anders dan met die kubus te klooien π mooi om te zien dat hij tussendoor met een andere jongen wat zit te kletsen. Die jongen laat hem een stukje lezen uit de Donald duck en moeten vervolgens ergens om lachen. Even later leert hij de ander hoe je 1 zijde moet oplossen. Twee blije gezichten als het uiteindelijk lukt. Die jongen is 3 jaar ouder. Zijn leeftijdsgenootjes zitten lekker met elkaar te klieren en te lachen, maar de mijne zoekt de oudere jongens op. Heel mooi om te zienπ
Honkeytonk Dat ik net over de babyfoon hoor 'oh denneboom, oh denneboom, wat schoooon, lampjes aan' π
[verwijderd] Honkeytonk Wij hoorden onze dochter afgelopen week sinterklaasliedjes zingen in bed! π
Liekje81 Sjongejongejonge. Krijgen we net mail van de directeur van school dochter. Over of we willen stemmen voor of tegen een tropenrooster. Dan horen we morgenmiddag of het doorgaat en zal dan op zn vroegst woensdag in gaan. Terwijl woensdag en vrijdag al halve dagen zijn, en de donderdag zo'n 24 graden wordt voorspeld, dus niet overdreven warm. Ik verbaas me er over dat ze er niet eerder over nagedacht hebben.
Robije Liekje81 lekker op tijd, was al even bekend dat t zo warm ging worden, het is niet alsof de hittegolf ineens uit de lucht kwam vallen.
[verwijderd] Dat mijn dochter al sinds 4 uur vannacht wakker is Omdat ze bang is voor een mug. Die er niet is. π€
[verwijderd] https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2019/06/nl-alert-verstuurt-telegraaf-tiplijn-als-noodnummer?utm_source=facebook+&utm_medium=social+&utm_campaign=seeding-metro π€¦ββοΈπ€¦ββοΈπ€¦ββοΈ