[verwijderd] Verbazing, ik wist al dat de geboortedatum van I een palindroom is, maar het blijkt ook een ambigram te zijn. Vind ik toch wel leuk. ๐ H heeft ook zo'n grappige, haar dag/maand zijn hetzelfde als haar geboortejaar.
Rietjesbeker [verwijderd] zo wordt onze zoon dit jaar op 22-2-22 2 jaar oud. Ik kan zo van die datum genieten ๐
Vulpen [verwijderd] Maar dan tel je de 2 van tweeduizendzoveel zeker niet mee? Ik ben aan het puzzelen... Mijn kinderen hebben allebei het format waarin de maand eentje lager is dan de dag. Dus bijvoorbeeld: 10 september of 6 mei. En bij m'n trouwdag is het juist andersom: 3 april.
[verwijderd] Vulpen jawel, helemaal voluit geschreven, dan kom je in februari uit ๐ Maar alleen via de Europese telling hoor, niet wereldwijd.
[verwijderd] Vulpen ondersteboven! Cijfers schrijven als op een digitale klok, dan zijn de 0,1,2,5 en 8 gelijk.
Toch6 Hoeveel C slaapt! Van weken klokje rond wakker/klokje rond slapen naar: 21.15 tot 8 en na tussenin pakken tot 10.30 (๐ฎ) 14.30 tot 16.30 En nu om 19.45 alweer en binnen een minuut in slaap
[verwijderd] Vulpen het heeft mij 12 jaar gekost om daar achter te komen hoor, ik wist het ook niet ๐
[verwijderd] Ik denk dat ik de afgelopen dagen iets te veel gezeurd heb over de kookkunsten van mijn kinderen vergeleken met die van Masterchef Australiรซ junior, want ze zijn net boodschappen gaan halen en zitten al 20 minuten in de keuken voor een verrassing. Ik mag niet weten wat ze aan het maken zijn, alleen dat ze de hagelslag moesten gebruiken. Ik ben bang ๐
[verwijderd] Huggybird Ik had met I een tijdje terug tiktokfilmpjes gezien over mensen die hun coming out hadden gedaan via een taart, en daarover gemopperd want ik wil รณรณk taart ja! ๐ Dus volgende ronde, deze keer goed ๐
Miek89 Om dit: ๐คฆ๐ผโโ๏ธ https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/01/05/duizenden-nutteloze-vluchten-door-strenge-europese-regels-ecol/
[verwijderd] Huggybird de ene vanmiddag, de andere net. Maar het grootste gedeelte van de fondant laten liggen hoor ๐