Rietjesbeker Ysabella waarom toch? Ik kan daar echt niet bij, dat moedwillig vernielen van andersmans eigendom😠
Rietjesbeker Dat mijn zoon kennelijk op de een of andere manier heeft meegekregen dat er kinderen zich los wurmen uit de gordel. We reden vanmiddag op de snelweg en ik kijk achterom, staat meneer (22 maanden oud) vrolijk naar de auto's achter ons te zwaaien 😵 En hem weer terug in de stoel krijgen was nog niet gemakkelijk... En er was uiteraard geen plek om even stil te gaan staan, we waren het tankstation net voorbij.
Snoeki Rietjesbeker 😲 Alsof ze ruiken dat je daar over gelezen hebt hè. Toen dat hier gebeurde ben ik op de vluchtstrook gestopt en heb haar opnieuw vast gezet nadat ik heel boos ben geworden. Ik vond dat toch wel nood en een goede reden om de vluchtstrook te gebruiken.
Rietjesbeker Snoeki gelukkig waren we met z'n tweeën, dus ik kon m rijdende weer vast krijgen. Maar echt, zijn die kinderen allemaal bij houdini in de leer geweest ofzo?
Vulpen Rietjesbeker O wat vreselijk joh, wat doen al die kinderen toch. Waarom zijn ze niet wat zuiniger op zichzelf?
[verwijderd] Verbazing, ik wist al dat de geboortedatum van I een palindroom is, maar het blijkt ook een ambigram te zijn. Vind ik toch wel leuk. 😁 H heeft ook zo'n grappige, haar dag/maand zijn hetzelfde als haar geboortejaar.
Rietjesbeker [verwijderd] zo wordt onze zoon dit jaar op 22-2-22 2 jaar oud. Ik kan zo van die datum genieten 😂
Vulpen [verwijderd] Maar dan tel je de 2 van tweeduizendzoveel zeker niet mee? Ik ben aan het puzzelen... Mijn kinderen hebben allebei het format waarin de maand eentje lager is dan de dag. Dus bijvoorbeeld: 10 september of 6 mei. En bij m'n trouwdag is het juist andersom: 3 april.
[verwijderd] Vulpen jawel, helemaal voluit geschreven, dan kom je in februari uit 😉 Maar alleen via de Europese telling hoor, niet wereldwijd.
[verwijderd] Vulpen ondersteboven! Cijfers schrijven als op een digitale klok, dan zijn de 0,1,2,5 en 8 gelijk.
Toch6 Hoeveel C slaapt! Van weken klokje rond wakker/klokje rond slapen naar: 21.15 tot 8 en na tussenin pakken tot 10.30 (😮) 14.30 tot 16.30 En nu om 19.45 alweer en binnen een minuut in slaap