Vulpen ik ga het overleggen, ik vind het zelf ook heel onnatuurlijk aanvoelen hoor ๐ถ
Ik ga even heel eerlijk zijn hoor.. even de rauwe nasty shit delen:
Ik merk echt dat ik er vandaag een stuk meer moeite mee heb dan gisteren. Ik wil I echt volledig respecteren, maar net kwam even het besef dat er dingen zijn die ik niet meer mag zeggen, dochters, meisjes, dames.. girlpower ๐
Mijn hoofd gaat alle kanten op. Ik ben onwijs trots dat I zo zichzelf kan zijn en schijt heeft aan de hele wereld, maar ik betrap me momenteel ook op dingen die ik niet wรญl denken. Ik probeer mezelf voor te houden dat ik een kind heb die zichzelf is en dat het belangrijkste is, maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik mijn dochter kwijt ben. ๐ค
I zit al een jaar in de online lgbt-community, en is er continu mee bezig, maar ik heb het gevoel dat ik hopeloos achter loop. Ik heb er over gelezen op dit forum, maar heel veel verder dan Raven van Dorst kom ik niet. En ik vind Raven echt een vreselijk mens ๐
Er is zo veel wat ik niet begrijp, en ineens moet ik heel mijn leven daar ook voor omgooien. Ik ben niet meer die moeder van 2 dochters en ik vind het best moeilijk.
Ik weet dat het onbegrip is, dus ik heb FAQ Gender gereserveerd bij de bieb en zal de aankomende tijd veel met I moeten praten over hoe hen het nou precies ervaart. Maar momenteel voel ik me echt even een shit-moeder omdat ik zit te huilen omdat mijn kind anders is. Ik wil dat niet, ik wil hen gewoon kunnen accepteren. Maar ik wil mijn dochter ook niet kwijt, en nu voel ik me bagger omdat ik blijkbaar toch meer waarde hecht aan gender dan ik dacht, en ik weet niet eens waarom.
Het leven is zรณ veel makkelijker als cis...
Ik wil dit allemaal niet voelen, maar ik doe het wel en ik vind mezelf echt even een shit-moeder.
Maar goed, ik kan dit natuurlijk niet met I bespreken, dus ik moet het hier even kwijt..