Rietjesbeker Ja echt hè. Maar wat me echt verbaasde was dat die kleine schattige blaadjes in m'n tuin gewoon eikenbladeren blijken te zijn. Ze vallen nu al van de bomen, door de droogte denk ik
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? 🔒
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik had een paar weken geleden mijn oorbellen uitgedaan omdat ik ze irritant vond met de headset, en even uit gelaten omdat ik nog meer zoom-afspraken op de planning had staan. Vandaag toch maar weer ingedaan en nu al was de helft bijna dichtgegroeid! Mijn navelpiercing kon ik na ruim 2 jaar gewoon nog soepel doorheen..
De jongste(7 mnd) eet met fruit nog geen halve banaan, maar macaroni en spaghetti kan hij wel eten
Volgens mij zit er ergens Italiaans bloed in onze kinderen
Bij het eerste kind moeilijk doen over billendoekjes want chemicaliën blabla. O wee als het gezichtje of handjes er mee afgedaan werden.
Bij het tweede kind roken in huis
[verwijderd]
Toch6 jeetje dat is wel erg extreem .. arm kind
[verwijderd]
Dat ik vandaag wel drie keer tegen de bilnaad van een vrouwelijke collega heb aangekeken sommige dingen wil je niet zien!
Vulpen een like voor de herkenbaarheid, niet voor de droge bomen...
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ja herkenbaar! Ik heb nu zelfs weer even mijn .... hoe heet dat, die oorbellen die je in krijgt bij het schieten van je gaatjes .... weer in. Want het bleef dicht groeien.
Ik heb 2 jaar terug zelfs nieuwe gaatjes moeten laten schieten. Te lang geen oorbellen in gehad, gaatjes zaten echt dicht.
[verwijderd]
Jules bizar hoor! Vooral omdat de gaatjes in mijn linkeroor dus dicht zaten en de rechtste niet. Had geen idee dat dat zo snel kon gaan..
Dat het hier ineens héél hard stormt Zo hup, vanuit het niets!
2 dagen geleden had ik de verwarming nog aan omdat het zo kil was thuis, nu staat de airco te blazen omdat het te warm is
Schuurpapier hier ook. Gelijk maar even het zolderraam dicht gedaan.
Ysabella
Hier ook. Zelfs met de ramen dicht geslapen. Het ging ineens te keer
Hoe dom sommige mensen zijn. Artikel van nieuwspaal op fb en echt 9 van de 10 mensen denken dat het serieus is (iets over vlaggetje in de haring die moet worden verboden). Hilarisch
Marshmallow mijn man heeft gisteren een artikel gelezen over een man die wil dat we niet meer zeggen dat we Arabische cijfers gebruiken. Want dat is islamisering!
Dus ja, zo dom zijn mensen echt.
Ik heb een dekbedovertrek gekocht die ik niet eens mooi vind.. gelukkig is ie aan 2 kanten te gebruiken dus ook zonder print en een heerlijke stof. Maar hé, hij was maar 2,50
[verwijderd]
Cactusje Voor dat geld kan je altijd de stof nog gebruiken om er mondkapjes van te maken!
[verwijderd]