[verwijderd] Voedingsbh's. Ze zijn lelijk en steunen je giga zware borsten niet. (Ik had gewoon topjes en BH's in 3 maten groter)

Dan had je verkeerde. Ik had aan die van mij echt wel steun (met E/F cup dus echt niet klein)

Ffion babyfoon vind ik ook zenuw makend. Helemaal in het begin, als er wat is hoor je het wel. Alleen wij hebben er wel een maar staat nooit aan. Ik heb nogal lawaai buren, soms twijfel ik wat ik hoor. Dan zet ik hem even aan om te horen of het hier in huis is of bij de buren 🙂.

• voedingsbeha van mammae. Erg duur maar was het enige wat fijn zat
    • veel hydrofiel doeken
    • voedingskussen om mee te slapen. Daarna met waskussenhoes erover fijne "zitzak" voor de baby
    • co-sleeper
      -

Flop

• badthermometer
    • spuugdoekjes (veel te klein)
    • schoentjes
      -

Spuugdoekjes gebruik ik wel veel. Na het eten even onder de kraan, en handen en gezicht mee poetsen.

• Ffion hebben hierop gereageerd.

Torretjeee

Dat is inderdaad ook het enige waar wij de spuugdoekjes voor gebruiken.

Top 🙂
      Puckababy 4 seizoenen slaapzak (va 6 maanden)
      Borstvoedingszakjes van MoM&E (60 voor maar €11)
      Horigen chicture kolf (dubbelzijdig én om te toveren in een handkolf)
      Babyfoon met camera (Luvion Essential)
      Een wiegje naast je eigen bed
      Zoogkompressen van Natusan
      Alle producten van Multi mam
      Badinzet
      Pampers
      Rompers van de Hema
      Weleda billencreme

Flop 🙁
      Schoenen voor een baby
      Kleertjes met voetjes eraan

• [verwijderd]

Toch6 zou kunnen maar ik wil geen 50+ euro uitgeven aan één BH. Topjes deden het hier prima ipv BH's. (En zijn stukke goedkoper)

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] snap ik, wilde ik ook nooit maar merk wel echt verschil. En vond/vind topjes niet voldoende steun geven 😉

In het begin droeg ik geen eens een BH 😅

Oh nog een top:

voedingshemdjes van de H&M. Ik draag ze veel vaker dan mijn voedingsbh’s.

Ffion die had ik ook, maar dan icm beha 🙂

een maand later
          • [verwijderd]

Top: Stokke New Born set, Rite Aid gelpads, Joolz Geo mono met meerijdplankje, bakfiets met maxicosi houder.

Flop: flessenwarmer, elk badje of tummytub.

Niet gemist: familyfix, meer dan één aankleedkussen.

6 dagen later

Flop: Aankleedkussenhoezen. : een jongentje dus zodra die luier openging, werd er standaard gepiest 😆 ik had er op een gegeven moment alleen maar hydrofieldoeken op liggen.
          En een hele collectie verzorgingsproducten... had alleen maar wasgel/shampoo en bepanthen zalf nodig...
          Top: heeeel veel hydrofieldoeken dus... in allemaal leuke kleurtjes

Naif verzorgingsproducten
          Bugaboo
          Veeel hydrofiele doeken ook XL
          Luvion Essential
          Hema rompers
          Tula ftg / draagdoek
          Melkpoedertoren
          Hero babyvoeding

Flop
          Badthermometer
          Badcapes (ik gebruik een XL hydrofiel)
          Difrax flessen
          Zwitsal
          Boxpakjes met voetjes
          Luieremmer

een maand later

Top:
          Als je in een appartement woont met kleine lift: de Quinny Moodd. De enige wandelwagen die erin paste. En hij is robuust, want heb m ook voor de middelste gebruikt en nu nog voor de jongste (appartement is allang een huis geworden)
          Mustela verzorgingsproducten, mijn middelste en jongste hadden een heel droge huid
          Voedingsbh's van de H&M en voedingstopjes. Niet te duur, maar ze zaten echt goed. Wel een padded bh (had cup DD)
          Tummy Tub
          Hydrofieldoeken
          Overslagbody's
          Katoenen pakjes en boxpakjes zonder sokken
          Draagdoek van Babylonia
          Magnesium-supplementen (voor tijdens mn zwangerschap, had 0 energie en krampen in mijn benen)

Flop:
          Een soort cape voor de winter. Te warm voor in de wagen, onhandig voor in de draagdoek want die cape ging ook langs de voeten