[verwijderd] Voedingsbh's. Ze zijn lelijk en steunen je giga zware borsten niet. (Ik had gewoon topjes en BH's in 3 maten groter)
Dan had je verkeerde. Ik had aan die van mij echt wel steun (met E/F cup dus echt niet klein)
[verwijderd] Voedingsbh's. Ze zijn lelijk en steunen je giga zware borsten niet. (Ik had gewoon topjes en BH's in 3 maten groter)
Dan had je verkeerde. Ik had aan die van mij echt wel steun (met E/F cup dus echt niet klein)
Ffion babyfoon vind ik ook zenuw makend. Helemaal in het begin, als er wat is hoor je het wel. Alleen wij hebben er wel een maar staat nooit aan. Ik heb nogal lawaai buren, soms twijfel ik wat ik hoor. Dan zet ik hem even aan om te horen of het hier in huis is of bij de buren .
Flop
Spuugdoekjes gebruik ik wel veel. Na het eten even onder de kraan, en handen en gezicht mee poetsen.
Dat is inderdaad ook het enige waar wij de spuugdoekjes voor gebruiken.
Puckababy 4 seizoenen slaapzak (va 6 maanden)
Borstvoedingszakjes van MoM&E (60 voor maar €11)
Horigen chicture kolf (dubbelzijdig én om te toveren in een handkolf)
Babyfoon met camera (Luvion Essential)
Een wiegje naast je eigen bed
Zoogkompressen van Natusan
Alle producten van Multi mam
Badinzet
Pampers
Rompers van de Hema
Weleda billencreme
Flop
Schoenen voor een baby
Kleertjes met voetjes eraan
Toch6 zou kunnen maar ik wil geen 50+ euro uitgeven aan één BH. Topjes deden het hier prima ipv BH's. (En zijn stukke goedkoper)
[verwijderd] snap ik, wilde ik ook nooit maar merk wel echt verschil. En vond/vind topjes niet voldoende steun geven
In het begin droeg ik geen eens een BH
Oh nog een top:
voedingshemdjes van de H&M. Ik draag ze veel vaker dan mijn voedingsbh’s.
Top: Stokke New Born set, Rite Aid gelpads, Joolz Geo mono met meerijdplankje, bakfiets met maxicosi houder.
Flop: flessenwarmer, elk badje of tummytub.
Niet gemist: familyfix, meer dan één aankleedkussen.
Flop: Aankleedkussenhoezen. : een jongentje dus zodra die luier openging, werd er standaard gepiest ik had er op een gegeven moment alleen maar hydrofieldoeken op liggen.
En een hele collectie verzorgingsproducten... had alleen maar wasgel/shampoo en bepanthen zalf nodig...
Top: heeeel veel hydrofieldoeken dus... in allemaal leuke kleurtjes
Naif verzorgingsproducten
Bugaboo
Veeel hydrofiele doeken ook XL
Luvion Essential
Hema rompers
Tula ftg / draagdoek
Melkpoedertoren
Hero babyvoeding
Flop
Badthermometer
Badcapes (ik gebruik een XL hydrofiel)
Difrax flessen
Zwitsal
Boxpakjes met voetjes
Luieremmer
Top:
Als je in een appartement woont met kleine lift: de Quinny Moodd. De enige wandelwagen die erin paste. En hij is robuust, want heb m ook voor de middelste gebruikt en nu nog voor de jongste (appartement is allang een huis geworden)
Mustela verzorgingsproducten, mijn middelste en jongste hadden een heel droge huid
Voedingsbh's van de H&M en voedingstopjes. Niet te duur, maar ze zaten echt goed. Wel een padded bh (had cup DD)
Tummy Tub
Hydrofieldoeken
Overslagbody's
Katoenen pakjes en boxpakjes zonder sokken
Draagdoek van Babylonia
Magnesium-supplementen (voor tijdens mn zwangerschap, had 0 energie en krampen in mijn benen)
Flop:
Een soort cape voor de winter. Te warm voor in de wagen, onhandig voor in de draagdoek want die cape ging ook langs de voeten