Top:
• ook een aankleedkussen beneden leggen. Hoef je niet elke keer naar boven te lopen. Op de bank verschonen wil ik niet, zal je net zien dat ie ineens gaat plassen en dat op mijn bank terecht komt
• wasbare billendoekjes. Misschien is het toeval maar mijn jongste heeft NOOIT kapotte billen, terwijl mijn oudste 2 dat wel regelmatig hadden (bij hun gebruikte ik gewone billendoekjes) en ik heb er veel minder van nodig dan van gewone doekjes bij een flinke poepluier
• HEEL VEEL hydrofielen, ik gebruik die dingen overal voor
• xl-hydrofielen, handig als omslagdoek en om in te wikkelen en af te drogen na het badderen
• rompers van de zeeman, niet de allergoedkoopste, maar die van biokatoen met stretch erin en 2 drukkertjes op de schouder. Zijn echt mijn lievelings.
Flop:
• badthermometer, gewoon voelen en je gezond verstand gebruiken
• overslagrompers, wat een gedoe met al die drukkerjes
• boxpakjes, zie er super schattig uit, maar is onhandig met verschonen en er zitten altijd tochtgaten tussen de drukkertjes bij de benen
• luieremmer, wat een smerige dingen zijn dat 🤮. Gewoon je luiers gelijk in de kliko mikken
• babyfoon, maar dat is ook wel huisafhankelijk. Wij hebben een oud huis met houten tussenvloeren dus als je een beetje oplet hoor je het wel als de baby huilt. Ik vind het heel vervelend om alle geluidjes te horen, daar zou ik helemaal onrustig van worden